coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا فاش شد؛ سنسور 1+ اینچی برای دوربین اصلی!

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا یک سال پیش از عرضه فاش شده است. ظاهرا شیائومی قصد دارد برای دوربین اصلی از یک سنسور با اندازه‌ای بیش از 1 اینچ استفاده کند.

اگر به یاد داشته باشید، شیائومی در فوریه سال جاری از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در چین رونمایی کرد. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی شیائومی 15 اولترا نیز در بازه زمانی مشابهی در سال 2025 میلادی به عنوان جانشین شیائومی 14 اولترا معرفی خواهد شد.

حال، امروز، یک منبع قابل اعتماد به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که به یک نمونه اولیه از یک گوشی با نام تجاری Ultra و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام دسترسی داشته است. به نظر می‌رسد که روی سخنان این افشاگر به Xiaomi 15 Ultra بوده است. برای آگاهی از کلیه اطلاعات فاش شده توسط این افشاگر در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

بر اساس اطلاعات موجود در پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی Xiaomi 15 Ultra درست مانند نسل فعلی دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که نحوه آرایش و چینش دوربین‌ها دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد. در حقیقت، تنظیمات دوربین چهارگانه نسل جدید شامل دو لنز تله فوتو و یک لنز پریسکوپ بزرگ خواهد بود.

مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از نسل قبلی بزرگ‌تر شده که این مسئله احتمال افزایش اندازه سنسور یا دیافراگم را نشان می‌دهد. محض یادآوری، Xiaomi 14 Ultra دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور یک اینچی سونی LYT-900 است. اما Digital Chat Station معتقد است که اندازه سنسور اصلی در شیائومی 15 Ultra بیش از 1 اینچ خواهد بود و این مسئله منجر به بهبودهای قابل توجهی در عملکرد دوربین خواهد شد.

متاسفانه در این گزارش اطلاعات دیگری درباره مشخصات شیائومی 15 اولترا عنوان نشده اما در گزارش‌های دیگر ذکر شده است که نمایشگر این گوشی از یک خمیدگی ریز در هر چهار طرف برخوردار خواهد بود. این نمایشگر از وضوح 2K پشتیبانی کرده و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک را در خود جای خواهد داد. انتظار می‌رود که این دستگاه با رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 و سنسور تله ‌فوتو پریسکوپ HP9 سامسونگ با کیفیت 200 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 4 برابر به بازار عرضه شود.

همچنین گفته می‌شود که Xiaomi 15 Ultra ممکن است به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، 24 گیگابایت رم و باتری 6200 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. طبق گزارش‌ها، نمونه اولیه این دستگاه دارای سه ساختار متفاوت با چرم ساده، فایبرگلاس و سرامیک است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین شیائومی 15 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر