coinex
otetmarket
propification.com

اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 ؛ توضیح وزیر ارتباطات

اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 منجر به ایجاد مشکلاتی در کسب‌وکارهای اینترنتی، خدمت آنلاین و بسیاری دیگر از فعالیت‌های مجازی شده است.

از ساعاتی پیش در سراسر کشور با اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 مواجه هستم. این اولین اختلال شدید شبکه اینترنتی در دولت چهاردهم و روی کار آمدن وزیر ارتباطات جدید است.

البته که ما مردم ایران مدتهاست به اختلال، افت کیفیت و سرعت اینترنت فاجعه‌بار در کشورمات عادت کرده‌ایم و به راحتی می‌توانیم بگوییم که روزی نیست با افت سرعت و کیفیت اینترنت دست و پنجه نرم نکرده باشیم. اما میزان اختلالات شبکه اینترنت در حالت کلی افزایش بیشتری از نسبت به سالهای پیش داشته است. لازم به ذکر است که وزیر ارتباطات دولت چهاردهم درخصوص اختلال امروز اینترنت توضیحاتی داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اینترنت E چیست و چرا سرعت کمی دارد؟ [+ روش‌های حل مشکل شبکه E]

علت اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 چه بود؟

از ساعتی پیش اینترنت ایران به اختلال شدیدی مواجه شد. ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، علت این اختلال به گرجستان نسبت داد و گفت که در تلاش برای متعادل‌سازی و پیگیری وضعیت اینترنت هستیم. وی در شبکه اجتماعی ایکس گفت:

«از ساعاتی پیش و به فاصله یک ساعت دو مسیر ورودی اصلی و پشتیبان اینترنت کشور در گرجستان دچار اختلال شده و کشورهای ایران و عراق و ارمنستان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. شرکت ارتباطات زیرساخت با تمام توان در حال متعادل‌سازی شبکه و رفع نقص موجود است. اطلاع‌رسانی تکمیلی صورت خواهد گرفت.»

علت اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 چه بود؟

لازم به ذکر است که هم‌اکنون که در حال نوشتن این خبر هستیم، اختلال اینترنت وجود دارد و در اکثر اپراتورها به راحتی قابل لمس است.

اختلال اینترنت رفع شد

هاشمی دقایقی قبل خبر از رفع اختلال داد و پست زیر را ایکس منتشر کرد:

«ساعت ۱۴:۳۹ اختلال در مسیر ورودی‌های اینترنت کشور برطرف گردید و هم‌اکنون تمام ظرفیت شبکه فعال است. پایش کیفیت شبکه و گزارش شفاف به مردم متوقف نخواهد شد. دغدغه‌های مردم را در بسترهای مختلف دقیق می‌خوانم و نسبت به آنها مسئولانه پیگیر خواهم بود.»

علت اختلال شدید اینترنت 6 شهریور 1403 چه بود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اختلال امروز اینترنت کشور چیست؟ آیا شما نیز آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر