coinex
otetmarket
propification.com

اچ ام دی باربی با آیکون‌ها و تم سفارشی معرفی شد؛ از آهنگ‌های زنگ سفارشی‌سازی شده تا برنامه مدیتیشن

از چند ماه پیش اچ ام دی پخش تیزر و رندرهای اچ ام دی باربی خود را آغاز کرده است. همانطور که از نامش پیداست این گوشی با تم باربی ساخته شده اما از نظر مشخصات تقریبا یک نوکیا 2660 فلیپ است؛ البته با چندین ترفند نرم‌افزاری و یک تغییر ظاهری بزرگ.

همانطور که انتظار می‌رفت نتیجه همکاری با همکاری Mattel، به یک گوشی تماما صورتی منجر شد. اچ ام دی باربی از یک باتری 1450 میلی‌آمپری قابل جابجایی صورتی، یک کابل USB-C صورتی، یک پارچه پولیش همرنگ و چند لوازم جانبی دیگر مجهز است.

دو قاب قابل تعویض، یک بند تلفن مهره‌دار، جعبه‌های تلفن قابل اتصال و برچسب‌های باربی لوازم جانی این دستگاه را تکمیل می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اچ ام دی باربی

اچ ام دی باربی دارای صفحه نمایش اصلی 2.8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 1.77 اینچی،  چیپست Unisoc T107 با رم 64 مگابایتی و حافظه داخلی 128 مگابایتی است که از طریق اسلات کارت microSD تا 32 گیگابایت ارتقا می‌یابد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک دوربین VGA (0.3 مگاپیکسل)، اتصال بلوتوث 5، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده اشاره کرد. بخش نرم‌افزار در اکثر بازارها توسط سیستم عامل +S30 پوشش داده می‌شود البته به جز نسخه ایالات متحده که KaiOS را اجرا می‌کند.

اچ ام دی با آیکون‌های باربی سفارشی، والپیپرها و آهنگ‌های زنگ سفارشی‌سازی شده را به رابط کاربری گوشی گسترش داد. تلفن باربی همچنین نکات سلامت دیجیتال، برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری مراقبت از خود را دریافت می‌کند.

بهرحال فروش اچ ام دی باربی از امروز با قیمت 129 دلار / 129 یورو / 99 پوند  در بیشتر نقاط جهان آغاز شده اما نسخه ایالات متحده در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی باربی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر