coinex
otetmarket
propification.com

اینفینیکس هات 50 فایوجی (Infinix Hot 50 5G) در ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود [+ طراحی و مشخصات کلیدی]

به زودی و در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از گوشی اقتصادی جدید اینفینیکس یعنی اینفینیکس هات 50 فایوجی در بازار هند خواهیم بود.

طبق اعلامیه رسمی شرکت اینفینیکس، گوشی Infinix Hot 50 5G در تاریخ 6 سپتامبر در بازار هند معرفی خواهد شد. میکروسایت رسمی اینفینیکس نیز تاریخ عرضه را تایید کرده و طراحی و مشخصات کلیدی این دستگاه را هم فاش کرده است. برای آگاهی از اطلاعات موجود درباره این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی اینفینیکس هات 50 فایوجی

اگر به یاد داشته باشید، سری اینفینیکس هات 40 دارای یک ماژول دوربین آیفون مانند بود، اما ظاهرا نسل بعدی یعنی اینفینکس Hot 50 طراحی کاملا متفاوتی را با جزیره دوربین عمودی به همراه خواهد داشت. در جلوی این دستگاه نیز یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ وجود خواهد داشت که از قابلیت لمس مرطوب (لمس بدون خطا با دستان خیس) پشتیبانی خواهد کرد.

اینفینیکس هات 50 فایوجی
Infinix Hot 50 5G

به نظر می‌رسد که لبه بالایی گوشی خالی است، اما در لبه سمت چپ یک اسلات سیم کارت قرار خواهد گرفت. یک اسکنر اثر انگشت نیز در لبه کناری تعبیه خواهد شد اما کارایی در نظر گرفته شده برای لبه پایینی هنوز مشخص نیست. شایان ذکر است که این دستگاه با استاندارد IP54 در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در دسترس خریداران خواهد بود.

مشخصات اینفینیکس هات 50 فایوجی

استفاده از تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک در گوشی اینفینیکس Hot 50 5G به تایید رسمی رسیده است. این نشان می‌دهد که این دستگاه به عنوان یک گوشی اقتصادی با برچسب قیمت مقرون به‌صرفه (احتمالا حدود 12000 روپیه) به بازار عرضه خواهد شد.

اینفینیکس هات 50 فایوجی

اینفینیکس Hot 50 فایوجی در دو نسخه با رم 4 و 8 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که هر دو مدل 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 داشته باشند. جزئیات مربوط به اندازه و ظرفیت باتری فاش نشده اما این شرکت تایید کرده است که اینفنیکس هات 50 فایوجی یک گوشی باریک با ضخامت 7.8 میلی‌متری خواهد بود.

به احتمال زیاد سری Hot 50 اینفینکس شامل چندین مدل مختلف مانند Hot 50 (X6882) ،Hot 50 Pro (X6881) ،Hot 50 Pro+ (X6880) ،Hot 50 5G (X6720) و Hot 50i (X6531) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اینفینیکس هات 50 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر