coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات اینفینیکس Zero 40 فایوجی و فورجی یک روز پیش از عرضه فاش شده است [+ قیمت]

قیمت و مشخصات اینفینیکس Zero 40 فایوجی و اینفینیکس Zero 40 فورجی تنها یک روز پیش از عرضه رسمی توسط افشاگری به نام SpillSomeBeans فاش شده است.

در حالی که فقط یک روز تا عرضه رسمی سری اینفینیکس Zero 40 باقی مانده، در گزارشی کلیه مشخصات اعضای این سری لو رفته است. در این نشت از SpillSomeBeans مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت‌ دو گوشی اینفینیکس Zero 40 5G و اینفینیکس Zero 40 4G فاش شده است. برای آگاهی از مشخصات این دو دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اینفینیکس Zero 40 فایوجی

مدل برتر این سری از گوشی‌های اینفینیکس یعنی Infinix Zero 40 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی LTPS AMOLED با نرخ نوسازی روان 144 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 1500 هرتزی خواهد بود. این نمایشگر با پوشش محافظ Corning Gorilla Glass 5 پوشانده خواهد شد که از آن در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد.

اینفینیکس Zero 40 فایوجی

در بخش سخت افزار این گوشی یک چیپست از مدیاتک با نام دایمنسیتی 8200 Ultimate به همراه 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X وجود خواهد داشت. گزینه‌های ذخیره سازی نیز شامل 256 گیگابایت و 512 گیگابایت با فناوری UFS 3.1 خواهد بود.

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از طیف وسیعی از گزینه‌های شارژ مانند شارژ سیمی 45 واتی، شارژ بی‌سیم 20 واتی و شارژ سیمی معکوس 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم دوربین نصب شده روی اینفینیکس زیرو 40 فایوجی نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد و از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 با تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) و تثبیت ‌کننده الکترونیک تصویر (EIS)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED چهارگانه تشکیل خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 با فلاش دوگانه و EIS در پنل جلویی تعبیه خواهد شد.

هر دو دوربین جلو و عقب از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه برخوردار خواهند بود. یک افزوده جالب نیز وجود دارد که آن هم ادغام با دستگاه‌های GoPro است. اگرچه جزئیات مربوط به این فناوری همچنان نامشخص است.

اینفینیکس Zero 40 فایوجی

در بخش نرم افزار، اینفینیکس Zero 40 5G جدیدترین نسخه اندروید 14 را در قالب رابط کاربری XOS 14.5 اینفینیکس اجرا خواهد کرد. این شرکت حداقل سه سال به‌روزرسانی امنیتی و ارتقاء به اندروید 16 را به کاربران این گوشی وعده داده است. ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP54، وای‌فای 6E، اتصال NFC، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای دوگانه تنظیم شده توسط JBL تکمیل‌کننده مشخصات این دستگاه خواهند بود.

مشخصات اینفینیکس Zero 40 فورجی

برای کاربرانی که بودجه محدودی دارند Infinix Zero 40 4G یک انتخاب بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. این گوشی در مقایسه با نسخه فایوجی نرخ نوسازی پایین‌تری دارد (120 هرتز) اما همان صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی AMOLED را ارائه می‌دهد. چیپست این دستگاه هلیو جی 100 مدیاتک است که با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. قابل ذکر است که این گوشی برخلاف نسخه فایوجی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

قیمت اینفینیکس Zero 40 فایوجی و فورجی

اینفینیکس زیرو 40 فورجی در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی با قیمت 279 دلار در دسترس خریداران خواهد بود. از سوی دیگر، نسخه فایوجی با پردازنده قدرتمندتر و مشخصات برتر، با قیمت 399 دلار و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت و مشخصات فنی دو گوشی اینفینیکس Zero 40 فایوجی و اینفینیکس Zero 40 فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر