coinex
otetmarket
propification.com

موتو G45 5G با اسنپدراگون 6s نسل 3 کوالکام معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی اقتصادی موتورولا با نام موتو G45 5G معرفی شد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر باکیفیت و طراحی چرمی برخوردار است.

شرکت موتورولا این روزها در حال گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود با مدل‌های جدید سری G است. همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی Moto G35 و Moto G45 5G در گزارش‌های اخیر بسیار خبرساز بوده‌اند و اکنون بالاخره موتو G45 فایوجی در بازار هند رونمایی شده است.

این گوشی علیرغم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، از طراحی ممتاز و زیبایی برخوردار است که کم شباهت به گوشی‌های پرچمدار نیست و همچنین به صفحه ‌نمایش فوق‌العاده باکیفیتی مجهز شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو G45 5G

همان‌طور که گفته شد، گوشی جدید موتورولا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه وارد بازار شده اما این مسئله باعث کم توجهی به طراحی و مشخصات نشده است. در واقع موتورولا بدون بالا بردن قیمت‌، روکش چرم گیاهی را به Moto G45 آورده که یک حس خوب و برتر را به کاربران منتقل می‌کند. بنابراین در حال حاضر این شرکت از پوشش چرمی در گوشی‌های هوشمند میان‌رده، پرچمدار و حتی سطح ابتدایی خود استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، موتورولا G45 5G دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح HD پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می‌دهد. همچنین این نمایشگر با لایه‌ای از Corning Gorilla Glass 3 برای محافظت بیشتر پوشانده شده است.

موتو G45 5G

در بخش سخت افزار این گوشی از تراشه اسنپدراگون 6s نسل 3 کوالکام بهره گرفته شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. شایان ذکر است که کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی خود را از طریق اسلات کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت افزایش دهند.

موتو جی 45 فایوجی در بخش نرم افزار پوسته سفارشی MyUX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را اجرا می‌کند و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 18 واتی می‌گیرد.

برای تصویربرداری و عکاسی، در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، صدای Hi Res، رادیو FM و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

قیمت موتو G45 5G

موتورولا موتو G45 در سه رنگ آبی، سبز و سرخابی به بازار عرضه شده است. قیمت اولیه این گوشی برای نسخه 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 10999 روپیه است. نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 12999 روپیه به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که موتورولا برای کارت‌های اعتباری Axis Ban و IDFC First Bank یک تخفیف ویژه 1000 روپیه‌ای را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی موتو G45 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر