coinex
otetmarket
propification.com

مدیرعامل تلگرام پس از آزادی از بازداشت پلیس، برای پیگرد قانونی احتمالی به دادگاه منتقل شد

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام ، پس از 96 ساعت بازداشت در پاریس، به دادگاه منتقل شد تا به اتهامات احتمالی مرتبط با جرایم سازمان‌یافته رسیدگی شود.

دوروف روز شنبه در پاریس دستگیر شد و طی چند روز گذشته توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، قاضی تحقیق فرانسوی اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا دوروف را به طور رسمی تحت پیگرد قانونی قرار دهد یا خیر. این تصمیم به دنبال دستگیری او و به عنوان بخشی از تحقیقات درباره جرایم سازمان‌یافته مرتبط با پیام‌رسان تلگرام گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل تلگرام پاول دوروف آزاد شد اما همچنان تحت پیگرد قانونی است

به گفته رویترز، در فرانسه، قرار گرفتن تحت پیگرد قانونی رسمی به معنای گناهکار بودن نیست و الزاما به محاکمه منجر نمی‌شود، بلکه نشان می‌دهد که قضات معتقدند شواهد کافی برای ادامه تحقیقات وجود دارد. این تحقیقات ممکن است سال‌ها به طول انجامد تا به دادگاه فرستاده شود یا متوقف گردد. تصمیم قاضی درباره پیگرد قانونی رسمی احتمالا امروز اعلام خواهد شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد که دوروف ممکن است با اتهاماتی از جمله ارائه خدمات رمزنگاری بدون مجوز، عدم همکاری با مقامات در مبارزه با محتوای غیرقانونی مانند تصاویر پورنوگرافی کودکان، و همدستی در قاچاق مواد مخدر مواجه شود. همچنین، حکم جلبی برای نیکولای دوروف، برادر و هم‌بنیان‌گذار تلگرام، نیز صادر شده است.

در پاسخ به این اتهامات، تلگرام اعلام کرده که به قوانین و استانداردهای نظارتی پایبند است و اتهامات مبنی بر مسئولیت این پلتفرم یا مدیران آن در سوءاستفاده‌های غیرقانونی را رد کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: arstechnica

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر