coinex
otetmarket
propification.com

ابزار ویدئو کنفرانس اپلیکیشن ایکس امکان برگزاری جلسات آنلاین را فراهم می‌کند

ایلان ماسک صاحب اپلیکیشن ایکس (توییتر سابق) طبق اعلام قبلی خود گفته بود که قصد دارد در زمینه آگهی‌های شغلی با لینکدین و در زمینه‌ی پرداخت‌ها با پی‌پال رقابت کند. اکنون، این شرکت می‌خواهد با ابزار ویدئو کنفرانس خود به رقابت با Zoom ،Google Meet و Microsoft Teams بپردازد.

یکی از کارمندان ایکس، کریس پارک، هفته گذشته پستی منتشر کرد که شرکت اولین کنفرانس داخلی خود را از طریق این ابزار برگزار کرده است. پارک ادعا کرد که بازخورد اولیه تیم مثبت بوده و احتمالاً شرکت بر روی ویژگی‌هایی مانند توانایی پین کردن سخنرانان و اطلاع‌رسانی بهتر برای نشان دادن ورود یا خروج افراد کار خواهد کرد.

ایلان ماسک، مالک ایکس، به این پست با ایموجی آتش پاسخ داد، که در حال حاضر نزدیک‌ترین چیز به تأیید رسمی است، زیرا ایکس دیگر تحت رهبری ماسک به سوالات مطبوعاتی پاسخ نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید:


اتفاقات جدید در راه اپلیکیشن ایکس !

یک محقق اپلیکیشن که با نام P4mu در این پلتفرم شناخته می‌شود، نشان داد که کاربران قادر خواهند بود جلسات جدیدی را مستقیماً از طریق iOS ایجاد کنند، چه به صورت فوری و چه برنامه‌ریزی شده برای زمان‌های بعدی، مشابه با سایر ابزارهای ویدئو کنفرانس آنلاین.

یک محقق اپلیکیشن دیگر به نام نیما اوجی اشاره کرد که ممکن است قابلیت کنفرانس به میزبانان اجازه دهد برای هر جلسه یک کد منحصر به فرد تنظیم کنند که شرکت‌کنندگان برای پیوستن به آن باید وارد کنند.

مانند بسیاری از ویژگی‌های جدید در پلتفرم‌های متعلق به ماسک، عملکرد کنفرانس در اپلیکیشن ایکس نیز هنوز تاریخ انتشار یا برنامه مشخصی برای عرضه ندارد. نکته قابل توجه این است که ایکس هم‌اکنون امکان پخش زنده ویدئویی را از طریق محصول خود به نام Spaces فراهم می‌کند.

ابزارهایی مانند زوم (Zoom) و گوگل میت (Google Meet) به کاربران اجازه می‌دهند بین کنفرانس ویدئویی و پخش زنده به سبک سمینار جابجا شوند. بنابراین، تعجب‌آور نخواهد بود اگر ایکس هر دو محصول را ادغام کند.

همچنین، لازم است به دقت بررسی کنیم که این پلتفرم چگونه این ویژگی را معرفی خواهد کرد. اوایل امسال، وقتی ایکس قابلیت تماس را معرفی کرد، این شبکه اجتماعی آن را به طور پیش‌فرض برای همه کاربران فعال کرد. علاوه بر این، مشکلاتی در زمینه حفظ حریم خصوصی وجود داشت، مانند عدم وجود حفاظت پیش‌فرض از ماسک کردن آدرس IP. پیش از اینکه ایکس قابلیت کنفرانس را برای همه کاربران در دسترس قرار دهد، نیاز است که به دقت به کنترل‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی توجه کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر