coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایکس قابلیت مخفی کردن تیک آبی کاربران اشتراکی را حذف می‌کند

براساس اطلاعیه‌ای که تعدادی از کاربران ایکس دریافت کرده‌اند، این پلتفرم قصد دارد قابلیت مخفی کردن تیک آبی برای کاربران پریمیوم را حذف کند. تصمیم ایکس درباره حذف این قابلیت، دقیقا مشخص نیست و سوالی حل نشده در ذهن کاربران این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: 

قابلیت مخفی کردن تیک آبی در شبکه اجتماعی ایکس

تیک آبی، پس از معرفی سرویس ایکس پریمیوم، به نشانی تبدیل شد که نشان می‌داد فردی که آن حساب را دارد بابت آن پول پرداخت کرده است؛ اما متأسفانه، این ویژگی مورد سوءاستفاده‌ی کلاهبرداران و جعل‌کنندگان آنلاین قرار گرفت و موجی از انتقاد را به دنبال داشت.

با وجود مشکلاتی که پیش آمد، ایکس تصمیم گرفت تیک آبی را به حساب‌هایی با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده اختصاص دهد، که بیشتر آن‌ها افراد مشهور بودند. اما در چند هفته گذشته، ایکس شروع به اعطای تیک آبی رایگان به حساب‌هایی با فالوورهای بالا و تأییدشده کرد، حتی اگر صاحب حساب به آن موافقت نکند که این اقدام برخی از کاربران را سردرگم کرده است.

بعضی از کاربران جدید سرویس پریمیوم و پریمیوم پلاس به منظور جلوگیری از انتقادات دیگر کاربران نسبت به خرید تیک آبی، تصمیم گرفتند آن را مخفی کنند. به‌طور کلی، به نظر می‌رسد که کاربران دیگر هیچ گونه انتخابی در این زمینه ندارند.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر