coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ همچنان در فروش ساعت‌های هوشمند از اپل عقب‌تر است

از نظر ساعت‌های هوشمند جامع برای بازار عموم، اپل و سامسونگ مدتهاست که در صدر قرار دارند. از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری، ساعت‌های هوشمند هر دو برند تقریباً برابر هستند و با معرفی ساعت‌های Apple Watch Ultra و Galaxy Watch Ultra، از نظر طراحی نیز به یکدیگر نزدیک شده‌اند. با این حال، از نظر فروش، سامسونگ همواره از زمان ورود اپل به بازار ساعت‌های هوشمند، پشت سر این شرکت قرار داشته  که این وضعیت فصل گذشته هم تکرار شده است.

کانالیس به تازگی تجزیه و تحلیلی از محموله‌های جهانی دستبندهای هوشمند در سه‌ماهه دوم سال 2024 منتشر کرده است. بخشی که مربوط به محموله‌های ساعت‌های هوشمند در فصل گذشته می‌شود، موضوع مورد بحث ما است.

طبق این گزارش، اپل در سه‌ماهه دوم 2024 با داشتن 49٪ سهم در محموله‌های ساعت‌های هوشمند، جایگاه نخست را در نمودار کسب کرده است. سامسونگ با 15٪ سهم در جایگاه دوم قرار دارد. این یعنی شرکت کره‌ای بیش از سه برابر کمتر از شرکت کوپرتینویی ساعت‌های هوشمند به بازار عرضه کرده است. گارمین، هواوی و گوگل نیز به ترتیب با 11٪، 7٪ و 4٪ سهم، جایگاه‌های سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر مایل هستید یکی از این ساعت‌های هوشمند یا گوشی‌هایی که تازه به بازار عرضه شده‌اند را خریداری کنید راهنمای خرید تکراتو قطعا به شما کمک خواهد کرد. سایت تکراتو تمام تلاش خود را می‌کند تا با ارائه قیمت‌های صحیح از سایت‌های معتبر به رصد قیمتی این محصولات به شما کمک کند. با ما همراه شوید.


بیشتر بخوانید:


چرا افراد ساعت‌های اپل را به ساعت‌های هوشمند Wear OS ترجیح می‌دهند؟

به طور خلاصه، اپل تقریباً نیمی از بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد. ساعت‌های هوشمند اپل به طور کلی گران‌تر از ساعت‌های گوگل و سامسونگ هستند. با این وجود، افراد بیشتری ساعت‌های اپل را خریداری می‌کنند تا بهترین ساعت هوشمند سامسونگ یا پیکسل واچ گوگل. این موضوع نشان می‌دهد که اپل چیزی را به درستی انجام می‌دهد که گوگل و سامسونگ از آن غافل‌اند.

طبق تجربه‌ی به‌دست آمده، ساعت‌های اپل سه مزیت اصلی نسبت به ساعت‌های گلکسی و پیکسل دارند. اول، ساعت‌های اپل صفحه‌ای مستطیلی دارند که اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد. دوم، ساعت‌های هوشمند اپل دقت بالاتری در پیگیری سلامت و تناسب اندام ارائه می‌دهند. سوم، ساعت‌های اپل سریع‌تر بوده و دارای رابط کاربری زیباتر و کاربرپسندتری هستند.

به نظر اگر گوگل و سامسونگ بر روی این مسائل کار کنند، افراد بیشتری ساعت‌های هوشمند Wear OS را خریداری خواهند کرد. با این حال، انجام این تغییرات می‌تواند زمان زیادی ببرد. بنابراین، انتظار بهبود سریع فروش ساعت‌های هوشمند Wear OS را نداشته باشید.

چرا افراد ساعت‌های اپل را به ساعت‌های هوشمند Wear OS ترجیح می‌دهند؟

وضعیت بدتر برای سامسونگ زمانی که بندهای هوشمند را در نظر بگیریم

هنگامی که محموله‌های کلی دستبندهای هوشمند جهانی که شامل بندهای هوشمند ساده، ساعت‌های هوشمند پایه و ساعت‌های هوشمند کامل می‌شود را بررسی کنیم، اپل همچنان با سهم 17.4٪ در صدر قرار دارد. متاسفانه، سامسونگ در این نمودار با سهم 6.4٪ در جایگاه چهارم قرار دارد. هواوی و شیائومی نیز به ترتیب با 13.5٪ و 13.3٪ سهم، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر