coinex
otetmarket
propification.com

نسخه 3 بتا iOS 18.1 به ویژگی Clean Up مجهز شد؛ عکس‌خراب‌کن‌ها از تصاویر حذف می‌شوند

اپل نسخه 3 بتا iOS 18.1 (با شماره ساخت نرم‌افزار 22A5350a) را منتشر کرده است. آخرین نسخه iOS 18.1 Developer Beta شامل ویژ‌گی‌ای به نام Clean Up برای برنامه Photos می‌شود که مشابه با ویژگی محو جادویی (Magic Eraser) است که گوگل در سال 2021 با سری پیکسل 6 معرفی کرد.

اگر آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس دارید و در ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌توانید نسخه 3 بتا iOS 18.1  را نصب کنید که شامل بتای اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence Beta) می‌شود و به کاربران پیش‌نمایشی از ابتکارات هوش مصنوعی اپل ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


در نسخه 3 بتا iOS 18.1 برای حذف موارد مزاحم عکس‌ها از هوش مصنوعی استفاده شده است.

با ویژگی Clean Up، در نسخه 3 بتا iOS 18.1 می‌توانید موارد مزاحم در عکس را انتخاب و حذف کنید. برای پر کردن فضای پیکسلی خالی شده با تطبیق ناحیه اطراف شیء حذف شده از هوش مصنوعی استفاده می‌شود. به این صورت که برنامه Photos را باز کنید و روی یک عکس ضربه بزنید.

آیکون ویرایش سه‌گانه را در نوار خاکستری پایین فشار دهید. در پایین صفحه تب جدیدی به نام Clean Up ظاهر می‌شود. اولین باری که از آن استفاده می‌کنید، باید منتظر بمانید تا نرم‌افزار بارگذاری شود.

پس از آن، هر بار که روی Clean Up ضربه بزنید، می‌توانید با انگشت خود اطراف موردی که می‌خواهید حذف کنید را دایره‌وار بکشید و چند ثانیه بعد آن مورد حذف می‌شود. اگر بخواهید مورد حذف شده را بازگردانید، می‌توانید با ضربه‌ای ساده روی دکمه زرد Reset که دقیقاً زیر جزیره پویا (Dynamic Island) قرار دارد، این کار را انجام دهید.

نکته اینکه قابلیت Clean Up علاوه بر نسخه 3 بتا iOS 18.1 در بتای iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 نیز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر