coinex
otetmarket
propification.com

ریلمی نوت 60 (Realme Note 60) با قیمت مناسب در اندونزی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

ریلمی نوت 60 به عنوان یک گوشی ابتدایی و جانشین ریلمی نوت 50 در اندونزی معرفی شد. این گوشی با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی وارد بازار شده است.

همان‌طور که می‌دانید، دیروز برند ریلمی از گوشی‌های سری ریلمی 13 فایوجی خود در هند رونمایی کرد. اکنون، همان‌طور که انتظار می‌رفت، این برند گوشی جدیدی از سری نوت را روانه بازار اندونزی کرده است. این گوشی Realme Note 60 نام دارد و به ‌عنوان جانشین ریلمی Note 50 سال گذشته وارد بازار شده است. این دستگاه با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسد و نسبت به نسل قبلی خود با یک‌سری ارتقاها و پیشرفت‌های جزئی همراه است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات ریلمی نوت 60

گوشی ریلمی Note 60 دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی با رزولوشن HD پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 560 نیتی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده و در پایین آن نیز یک چانه ضخیم به چشم می‌خورد.

در طراحی ریلمی نوت 60 از المان‌های برجسته‌ای مانند قاب تخت، اسکنر اثر انگشت جانبی (ادغام شده در دکمه پاور) و یک الگوی کوچک در پنل پشتی استفاده شده است. علاوه بر این، این گوشی با داشتن استاندارد IP64 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و پاشش آب دارد.

ریلمی نوت 60
Realme Note 60

در بخش تصویربرداری، Realme Note 60 به یک دوربین پشتی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با نام Unisoc T612 قدرت می‌گیرد، یعنی همان تراشه‌ای که در ریلمی نوت 50 نیز به کار گرفته شده بود. شایان ذکر است که این تراشه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود و همچنین از فناوری RAM مجازی برای عملکرد یکپارچه پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی است و بخش نرم افزاری هم با سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

قیمت ریلمی نوت 60 از 1399000 روپیه (معادل 90 دلار) برای نسخه پایه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. پیکربندی‌های دیگر با 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 1599000 روپیه (معادل 103 دلار) و 1999000 روپیه (معادل 129 دلار) به فروش می‌رسند. این دستگاه در حال حاضر در دو رنگ مشکی و آبی برای خرید در اندونزی موجود شده و انتظار می‌رود که به زودی در بازارهای بیشتری عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی نوت 60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر