coinex
otetmarket
propification.com

مک مینی جدید با تراشه M4: خداحافظی با USB-A و استقبال از پورت‌های USB-C

خبرهایی که به‌تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد مک مینی جدید با تراشه M4 قرار است با حذف پورت‌های USB-A، از پورت‌های بیشتری از نوع USB-C استفاده کند. گزارشی جدید از بلومبرگ تایید می‌کند که طراحی جدید این مک مینی از مک استودیو الهام گرفته اما به اندازه قابل‌توجهی کوچکتر خواهد بود.

مک مینی جدید با تراشه M4 و M4 Pro از لحاظ اندازه تقریباً هم‌اندازه سخت‌افزار فعلی اپل تی‌وی خواهد بود، اما ارتفاع بیشتری خواهد داشت. این دستگاه در پشت خود دارای سه پورت USB-C و در جلو دو پورت USB-C خواهد بود، مشابه مک استودیو. همچنین در این طراحی جدید، پورت‌های HDMI و Ethernet نیز به همراه جک هدفون قرار خواهند داشت.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مک مینی جدید با تراشه M4

پیش‌بینی می‌شود که نسخه M4 مک مینی قبل از نسخه M4 Pro عرضه و احتمالا به‌زودی و حتی در ماه اکتبر وارد بازار شود. همچنین شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا پایان سال 2024، محصولات MacBook Pro و iMac خود را نیز بروز رسانی کند و در سال 2025 نیز شاهد بروزرسانی‌هایی در MacBook Air، Mac Studio و Mac Pro خواهیم بود.

مک مینی جدید با تراشه M4: خداحافظی با USB-A و استقبال از پورت‌های USB-C

این تغییرات و بروزرسانی‌ها نه تنها بازتاب‌دهنده رویکرد اپل به افزایش استفاده از پورت‌های USB-C است، بلکه می‌تواند تجربه کاربری بهتری را با استفاده از تجهیزات جدید و مدرن‌تر فراهم کند. کاربران انتظار دارند این محصول جدید با طراحی کوچکتر و در عین حال قدرتمندتر به بازار عرضه شود تا به نیازهای متنوع آن‌ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر