coinex
otetmarket
propification.com

ردمجیک 10 پرو و ردمجیک 10S پرو در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

ZTE قصد دارد به رقابت در بازار با گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید ادامه دهد. اکنون دو گوشی هوشمند جدید به نام ردمجیک 10 پرو و ردمجیک 10S پرو از این برند با شماره مدل NX789J در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.

انتظار می‌رود اولین عضو این مجموعه، ردمجیک 10، سال جاری از راه برسد. اکنون هر دو گوشی از خط تولید جدید ZTE ردمجیک در پایگاه داده IMEI مشاهده شده‌اند. از قرار معلوم ردمجیک  10 پرو و ردمجیک 10S پرو با جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می‌شوند.

جز شماره مدل چیز دیگری از این دستگاه‌ها منتشر نشده اما انتظار می‌رود نسبت به نسل قبلی خود ردمجیک 9 قبلیت‌های بهبودیافته تری داشته باشند. پس بهتر است نگاهی به مشخصات سری REDMAGIC 9 بیندازیم تا ایده‌ای از دستگاه‌های تاشو جدید داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی ردمجیک 10 پرو

ردمجیک 9 پرو و ردمجیک S9 پرو به صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی مجهز بودند. ردمجیک 9 پرو  از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گرفت، در حالی که 9S Pro به یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده مجهز بود. این پردازنده اورکلاک شده اساساً مشابه 8 Gen 3 برای Galaxy است.

در سری جدید هم همین ترتیب رعایت می‌شود. بنابراین ردمجیک 10 پرو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 و ردمجیک 10S Pro به اسنپدراگون 8 نسل 4 اورکلاک شده مجهز خواهد شد.

مشخصات احتمالی ردمجیک 10 پرو

این ارتقاء نشان می دهد که سری REDMAGIC 10 عملکرد قدرتمندتر و ویژگی‌های نوآورانه‌تری را در مقایسه با سری‌های قبلی ارائه می‌دهد. با این حال، مشخصات دقیق ردمجیک 10 پرو و ردمجیک 10S پرو هنوز در دست نیست.

بهرحال تاریخ عرضه رسمی ردمجیک 10 پرو و ردمجیک 10 پرواس هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود مدل‌های جدید توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و استانداردهای جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمجیک 10 پرو و ردمجیک 10S پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر