coinex
otetmarket
propification.com

هوآوی در تاریخ 10 سپتامبر از گوشی سه تاشو خود رونمایی می‌کند

هوآوی یک مراسم بزرگ برای 10 سپتامبر تدارک دیده تا از محصولات جدید خود رونمایی کند. اکنون پوستر جدیدی منتشر شده که گوشی سه تاشو هواوی را با دو لولا مخالف به تصویر می‌کشد.

به نظر می‌رسد مدیرعامل هوآوی قصد دارد وعده خود را عملی کرده و از گوشی سه تاشو خود رونمایی کند. هواوی در تاریخ 10 سپتامبر، یعنی تنها یک روز پس از رویداد اپل، یک مراسم رونمایی از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. این شرکت خبر این رویداد را در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده، اما پوستر رسمی این مراسم اطلاعات دقیقی درباره دستگاه‌های جدید ارائه نمی‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ریچارد یو در ویبو نوشت: «پس از پنج سال تلاش و سرمایه‌گذاری، ما توانستیم علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل کنیم.» او این محصول جدید را به عنوان «پیشرفته‌ترین، نوآورانه‌ترین و تحول‌برانگیزترین محصول» شرکت توصیف کرد.

معرفی اولین گوشی تاشو هواوی

ریچارد یو چندین بار در مکان‌های عمومی با یک گوشی سه تاشو دیده شده است. همچنین، پوستر رویداد نیز تصویری از یک گوشی با طراحی سه‌گانه را نشان می‌دهد. به همین دلیل، بسیاری گمان می‌کنند که این گوشی جدید هواوی در این رویداد معرفی خواهد شد.

تصاویری که از ریچارد یو با این گوشی منتشر شده، نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای در پشت و طراحی بسیار باریکی هنگام تا شدن است. همچنین، در تصاویر دیگر، دستگاه به‌طور کامل باز شده و یک دوربین سلفی با طراحی پانچ‌هول در قسمت چپ و دو چین واضح در اثر طراحی دو لولا دیده می‌شود.

هوآوی در تاریخ 10 سپتامبر از گوشی سه تاشو خود رونمایی می‌کند

براساس شایعات قبلی، این گوشی دارای طراحی تاشو به داخل و خارج و مجهز به دو لولا خواهد بود. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش این گوشی در حالت باز حدود 10 اینچ باشد و از پلتفرم سری Kirin 9 قدرت بگیرد.

پخش زنده رویداد 10 سپتامبر از ساعت 14:30 به وقت محلی آغاز خواهد شد و احتمالا از طریق صفحه رسمی هواوی در ویبو قابل مشاهده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر