coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی [+ شرایط فروش]

شرکت بهمن موتور، طرح فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی را ویژه شهریور 1403 اعلام کرد. در این طرج دو مدل از فیدلیتی و یک مدل از دیگنیتی عرضه شده است.

در جدیدترین طرح فروش بهمن موتور، دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی عرضه شده‌اند. شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی با موعد تحویل زمستان است و متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند.

راهنمای خرید تکراتو

کراس‌اوور قیدلیتی در دو مدل تیپ 1 و تیپ از مدل پرایم و دیگنیتی نیز در مدل پرایم عرضه شده است. لازم به ذکر است که این دو شاسی بلند که جمله بهترین‌های بازار ایران هستند، همواره در قالب یک بخشنامه فروش از سمت بهمن موتور عرضه می‌شوند و این می‌تواند اقبال هردو خودرو را در میزان فروش افزایش دهد. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی همراه ما باشید.

جزئیات طرح فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی

بهمن موتور قصد دارد طرح فروش دو محصول ذکر شده را از روز شنبه، 17 شهریور 1403 رأسا ساعت 10 صبح ثبت نام طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی را آغاز کند. این طرح فقط به صورت اینترنتی قابل ثبت‌نام است و متقاضیان باید به سایت فروش محصولات بهمن موتور به نشانی https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنند.

ضمناً باید بگوییم که طرح ذکر شده فقط مختص به متقاضیان سامانه یکپارچه است و زمان واریز وجه با پیامک به این افراد اطلاع‌ داده خواهد شد. چزئیات بیشتر طرح فروش را می‌توانید در بخینامه فروش زیر مشاهده کنید:

جزئیات طرح فروش فوق العاده فیدلیتی و دیگنیتی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش محصولات بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر