coinex
otetmarket
propification.com

رنگبندی کامل اچ ام دی هایپر (HMD Hyper) فاش شد [+مشخصات و تصویر]

ماه گذشته اولین رندرهای اچ ام دی هایپر به همراه مشخصات کامل این دستگاه فاش شد. اکنون همان منبع @smashx_60 رندرهای جدیدی از این دستگاه در ایکس منتشر کرده است.

رندرهای منتشر شده در گزارش gsmarena چهار رنگ جدید از اچ ام دی هایپر را نشان می‌دهد.  اچ ام دی هایپر به عنوان جانشین نوکیا X30 که در سال 2022 عرضه شد، روانه بازار می‌شود. البته این دستگاه با ترکیبی از خطوط منحنی و گوشه‌های تیز از نظر طراحی بیشتر با اچ ام دی اسکای لاین هماهنگ است.

راهنمای خرید تکراتو

قبلا رنگ زرد این دستگاه مشخص شده بود که بنظر سه رنگ دیگر آبی، قرمز و خاکستری هم به آن پیوسته است. اچ ام دی هایپر احتمالا قابی فلزی و پشتی از جنس شیشه دارد.

رنگبندی کامل اچ ام دی هایپر فاش شد [+مشخصات و تصاویر]

اچ ام دی هایپر مجهز صفحه نمایش 6.55 اینچی اولد، فول‌اچ‌دی‌ پلاس با نرخ نوسازی 120‌ هرتز است. دوربین جلویی HMD Hyper یکی از همان‌هایی‌ست که برای بسیاری از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 در نظر گرفته شده؛ یعنی یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فیلمبرداری FHD.

براساس گزارش‌های منتشر شده، میان‌رده آتی HMD دارای تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که قابل ارتقا نیز هست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی هایپر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر