coinex
otetmarket
propification.com

طراحی تبلت گیمینگ رد مجیک با انتشار تصاویر رسمی لو رفت؛ اولین تبلت جهان با نمای شفاف

طراحی تبلت گیمینگ رد مجیک با انتشار تصاویر رسمی از زوایای مختلف فاش شد. این دستگاه اولین تبلت جهان با نمای شفاف خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، برند رد مجیک فردا دو تبلت گیمینگ را معرفی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این دو تبلت به ترتیب دارای صفحه نمایش 10.9 و 12.4 اینچی خواهند بود. حال، پیش از عرضه رسمی، این برند، تصاویری را برای به رخ کشیدن طراحی زیبای تبلت رد میجک گیمینگ پد به اشتراک گذاشته است. این احتمال وجود دارد که هر دو تبلت طراحی یکسانی داشته باشند اما در مشخصات کلیدی مانند اندازه صفحه نمایش، چیپست و ظرفیت باتری متفاوت باشند.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی تبلت گیمینگ رد مجیک

بر اساس اعلامیه رسمی برند Red Magic، تبلت Red Magic Gaming Pad در دو رنگ نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی این تبلت یک ماژول دوربین برجسته در گوشه سمت چپ بالا قرار خواهد گرفت و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک فلاش LED و نورپردازی RGB را در خود جای خواهد داد.

در زیر آن، یک نوار شفاف عمودی دیده می‌شود که با عبارت‌هایی مانند نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3، Cooling System و نام برند Red Magic پر شده است. در لبه پایینی تبلت نیز یک جفت بلندگو، یک میکروفون و یک پورت USB تایپ C وجود خواهد داشت.

لبه سمت راست تبلت میزبان یک دکمه روشن/خاموش، یک جفت میکروفون و یک دکمه دیگر که هنوز عملکرد آن مشخص نیست، خواهد بود. به نظر می‌رسد که لبه سمت چپ نیز برای رابط‌های اتصال صفحه کلید در نظر گرفته شده است. همچنین شایان ذکر است که در قسمت مرکزی پنل پشتی لوگوی برند به شکل واضحی حکاکی شده است.

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک

بر اساس گزارش‌ وب‌سایت gizmochina، تبلت گیمینگ Red Magic دارای یک صفحه نمایش 10.9 اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. این تبلت به نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 10100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد شد و برای تصویربرداری از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از ویژگی‌های برجسته دیگری مانند بدنه فلزی، فن خنک‌کننده داخلی، لوله حرارتی سه بعدی و مجرای هوای داخلی سه بعدی برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که تبلت دیگر این برند با صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD و چیپست Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام به بازار عرضه شود. علاوه بر این، ممکن است که این تبلت باتری بزرگ‌تری در مقایسه با مدل 10.9 اینچی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی تبلت گیمینگ رد مجیک که اولین تبلت جهان با طراحی شفاف محسوب می‌شود، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر