coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ معرفی گلکسی S24 FE و گلکسی تب +S10 نزدیک است

گلکسی S24 FE دو گواهی ضروری دیگر را دریافت کرد. این موضوع از نزدیک بودن تاریخ معرفی گلکسی S24 FE خبر می‌دهد.

پیش از این می‌دانستیم که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی تب S10 و گوشی رده‌بالای گلکسی S24 FE را به بازار معرفی و عرضه کند. اما حالا و به گزارش gizmochina، این گوشی و تبلت سامسونگ، گواهی MTC و NBTC را نیز کسب کرده و به تاریخ رونمایی نزدیک‌تر شده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات بیشتر از تاریخ معرفی گلکسی S24 FE و گلکسی تب +S10

گلکسی تب +S10 مدل وای فای اخیرا تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کرد. گلکسی S24 FE نیز با شماره مدل SM-S721B/DS در پایگاه داده‌ی NBTC و MTC دیده شده است. پلتفرم MTC تصویری از این گوشی هوشمند را نیز فاش کرده که در تصویر زیر آن را مشاهده می‌کنید.

گلکسی S24 FE در پلتفرم MTC
گلکسی S24 FE در پلتفرم MTC

این عکس نشان می‌دهد که طراحی گلکسی S24 FE با چیزی که در گزارش‌های قبلی منتشر شده بود، مطابقت دارد و سه لنز دوربین در پنل پشتی آن دیده می‌شود.

تاریخ معرفی گلکسی S24 FE

گلکسی تب +S10 نیز با شماره مدل SM-X820 در پایگاه NBTC دیده شده است. این تاییدیه‌ها هیچ جزئیاتی از مشخصات دستگاه‌ها را فاش نمی‌کنند؛ با این حال، تایید می‌کنند که تاریخ رونمایی گلکسی S24 FE و تبلت جدید سامسونگ نزدیک است. گوشی رده بالای جدید سامسونگ اخیرا گواهی FCC ،BIS و Bluetooth SIG را دریافت کرده بود. گلکسی تب اس 10 پلاس نیز در پایگا‌ه‌های FCC و 3C دیده شد.

گلکسی تب +S10

گواهی‌های قبلی، جزئیاتی از مشخصات گلکسی S24 FE و گلکسی تب +S10 را فاش کرده بودند. بر این اساس، گوشی گلکسی اس 24 اف ای همراه با تراشه اگزینوس 2400e، باتری 4565 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 25 وات سیمی و پشتیبانی از شارژ وایرلس 15 وات به بازار می‌آید.

انتظار می‌رود گلکسی تب اس 10 پلاس نیز به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز شود و از توان شارژ 45 وات پشتیبانی کند. نقره‌ای یکی از رنگ‌ بندی‌های تبلت جدید سامسونگ خواهد بود. با ما همراه شوید تا اخبار جدید پیرامون تاریخ معرفی گلکسی S24 FE و تبلت جدید سامسونگ را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر