coinex
otetmarket
propification.com

واچ GT 5 هواوی در دو اندازه و قابلیت شارژ سریع بزودی رونمایی می‌شود؛ معرفی ویژگی‌ها

هواوی آماده است تا در تاریخ 19 سپتامبر در یک رویداد ویژه در شهر بارسلونا از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کند. اگرچه تیزرهای رسمی هنوز نام این محصول جدید را اعلام نکرده‌اند، اما شایعات و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این دستگاه واچ GT 5 خواهد بود، که جانشین مدل موفق Watch GT 4 می‌شود.

براساس گزارش phonearena، این ساعت هوشمند با نسخه به‌روز شده‌ای از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی، یعنی HarmonyOS 4.2 عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود واچ GT 5 در دو اندازه مختلف 41 میلی‌متری و 46 میلی‌متری به بازار عرضه شود تا نیازهای مختلف کاربران را پوشش دهد.

راهنمای خرید تکراتو

معرفی قابلیت‌های شاخص ساعت هوشمند واچ GT 5

یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار با گواهینامه IP68 است که آن را برای استفاده در شرایط مختلف مناسب می‌سازد. همچنین، Watch GT 5 از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی خواهد کرد که به کاربران امکان شارژ سریع و کارآمد را می‌دهد.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی جدید این ساعت، فناوری TruSense هواوی باشد که به تازگی معرفی شده و تمرکز آن بر روی ارتقاء تجربه کاربری و بهبود قابلیت‌های سلامت و پایش فعالیت‌های فیزیکی است.

طراحی ساعت نیز توجه‌ها را به خود جلب کرده است؛ طبق تصاویر منتشرشده، این ساعت از قاب دایره‌ای با طراحی هشت‌ضلعی بهره برده که برای یک ساعت هوشمند طراحی متفاوت و جذابی محسوب می‌شود.

معرفی قابلیت‌های شاخص ساعت هوشمند واچ GT 5

رنگ‌بندی ساعت هوشمند واچ GT 5

در کنار این‌ها، تیزر تبلیغاتی تأیید کرده که واچ GT 5 حداقل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد، هرچند احتمالاً رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر