coinex
otetmarket
propification.com

سایت مستر بلیت به دلیل گران فروشی تعلیق شد

سایت مستر بلیت یکی از برترین پلتفرم‌های خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است که سالها سابقه فعالیت دارد. در حال حاضر این سایت به علت گران‌فروشی تعلیق شده است.

فعالیت سایت مستر بلیت که اپلیکیشن آن نیز در دسترس است، توسط دفتر نظارت بر سازمان هواپیمایی کشور منحل شد. مستربلیط که یکی از برترین پلتفرم‌های خرید بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس، کرایه سواری دربستی و رزرو هتل در کشور است، سالها سابقه فعالیت داشته و توانسته در این مدت نظر کاربران را به خود جلب کند. اما فی‌الحال این استارتاپ حوزه حمل و نقل به علت گران‌فروشی مجوز فعالیت ندارد تا به تخلفاتش رسیدگی شود. لازم به ذکر است که مدت تعلیق فعالیت این پلتفرم 1 ماه و از روز 14 شهریور قابل اجراست. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در توضیح تعلیق فعالیت این استارتاپ اصفهانی، به این موضوع نیز اشاره کرد که طی روزهای گذشته 13 دفتر مسافر هوایی نیز تعلیق شده است.

فعالیت سایت مستر بلیت متوقف شد

جعفیر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در این باره گفت: «با توجه به افزایش پرواز‌ها در روز‌های پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ‌های تعیین شده، به‌طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است.»

وی توضیح داد:

«بنابراین به دنبال تعلیق ۱۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در روز‌های گذشته و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به‌دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین‌نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «عتیق گشت» اصفهان که به نشانی www.mrbilit.com به عرضه بلیت و نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های تعیین شده اقدام کرده است، از تاریخ 14 شهریور 1403 به مدت 1 ماه تقویمی تعلیق شد.»

فعالیت سایت مستر بلیت متوقف شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور همچنین گفت: «همچنین شرکت «آتیان سیر ایرانیان» نیز به نشانی www.utravs.com علاوه بر عرضه بلیت و نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های تعیین شده، به دلیل فروش اجباری بلیت همراه با بسته گردشگری و ارائه خدمات گردشگری بر روی پرواز برنامه‌ای شرکت‌های هواپیمایی در مسیر‌های غیرچارتری از تاریخ ۱۴/۶/۱۴۰۳ به مدت 1 ماه تقویمی تعلیق شد.»

جعفر یازرلو تصریح کرد:

«سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاه‌ها مستقر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.»

وی در باب اطلاع‌رسانی در خصوص تخلفات نرخ بلیت از مسافرین خواست که مستندات خود را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی caa.gov.ir بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد گران فروشی مستربلیط و تعلیق فعالیت آن چیست؟ آیا تاکنون از این سایت بلیت خریداری کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای اما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر