coinex
otetmarket
propification.com

طراحی و مشخصات پوکو M7 پرو فایوجی از طریق گواهی FCC فاش شد

طراحی و مشخصات پوکو M7 پرو فایوجی با دریافت گواهی پلتفرم FCC فاش شد. این گوشی به احتمال زیاد همان ردمی نوت 14 فایوجی با نام متفاوت خواهد بود.

پوکو M7 Pro 5G به تازگی در مرجع صدور گواهی FCC ظاهر شده و از این رو به نظر می‌رسد که در آستانه عرضه جهانی است. این گوشی اولین بار توسط کارشناسان وب‌سایت 91mobiles شناسایی شد و اکنون لیست FCC شماره مدل 2409FPCC4G و پسوند Pro را برای این دستگاه تایید کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گوشی جانشین POCO M6 Pro 5G سال گذشته خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و مشخصات پوکو M7 پرو فایوجی

به گزارش وب‌سایت gizmochina، لیست FCC جزئیات زیادی را درباره پوکو ام 7 پرو فایوجی فاش کرده است. برای مثال، در این لیست ذکر شده است که این گوشی با سیستم عامل HyperOS 1.0 شیائومی (جانشین MIUI) و پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌های بدون تماس به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در فهرست به فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی اشاره شده که احتمالا مربوط به مدل پایه است.

جالب است بدانید یک‌سری تصاویر نیز به اشتراک گذاشته شده که طراحی پوکو M7 پرو فایوجی را به نمایش می‌گذارد. در کمال تعجب، در این گوشی، از نوار دوربین عریض پوکو M6 Pro خبری نیست و به جای آن از یک ماژول دوربین مربعی شکل معمولی با دو محفظه سنسور استفاده شده است. روکش پنل پشتی دو رنگی است که در تصاویر رنگ سبز به تصویر کشیده شده اما احتمالا در زمان عرضه گزینه‌های رنگی دیگری نیز وجود خواهد داشت.

مشخصات پوکو M7 پرو فایوجی
طراحی پوکو M7 پرو فایوجی

همچنین اسناد FCC نشان می‌دهد که پوکو M7 Pro فایوجی ممکن است که همان Redmi Note 14 5G با نام تجاری متفاوت باشد. البته در مرجع ذکر شده که نسخه Redmi دارای سه دوربین و نسخه Poco دارای دو دوربین خواهد بود.

این مسئله نشان می‌دهد که این دو گوشی‌ به جز تنظیمات دوربین در سایر مشخصات یکسان خواهند بود. با این حال، ردمی نوت 14 فایوجی از ماژول پشتی سه‌گانه برخوردار خواهد بود و مدل پوکو یک لنز را قربانی قیمت پایین‌تر خواهد کرد.

علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که ردمی Note 14 5G دارای صفحه نمایش آمولد با وضوح 1.5K، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و چیپست دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک خواهد بود. بنابراین می‌توانیم انتظار چنین مشخصاتی را برای پوکو M7 Pro 5G نیز داشته باشیم.

اگر به یاد داشته باشید، Poco M6 Pro در آگوست سال گذشته به بازار عرضه شد، بنابراین به احتمال زیاد Poco M7 Pro نیز به زودی وارد بازار خواهد شد. پس اگر به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت 5G هستید، دنبال‌کننده اخبار این گوشی باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و مشخصات پوکو M7 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر