coinex
otetmarket
propification.com

سری اوپو Find X8 از باتری‌ آند سیلیکونی کربنی با چگالی بالا استفاده می‌کند

تمام مدل‌های سری اوپو Find X8 به باتری آند سیلیکونی کربنی با فناوری نوین مجهز خواهند شد. این اطلاعات از سوی مدیر محصولات شرکت اوپو منتشر شده است.

ژو ییبائو (Zhou Yibao)، مدیر محصولات سری فایند اوپو در بیانیه‌ای رسمی تأیید کرده است که دستگاه‌های سری Find X8 اوپو از باتری‌های آند سیلیکونی کربنی استفاده خواهند کرد. البته این شرکت این قطعات را باتری‌های یخچالی می‌نامد.

راهنمای خرید تکراتو

برای کسانی که با این فناوری آشنایی ندارند، باید بگوییم که این نوع باتری چگالی انرژی بالاتری (763Wh/L) را در مقایسه با باتری‌های گرافیتی قدیمی ارائه می‌دهد. این مسئله به سازنده اجازه می‌دهد تا ظرفیت بیشتری را در یک فضای فشرده بسته‌بندی کند.

مشخصات باتری سری اوپو Find X8

طبق گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین بر اساس گفته‌های پیشین افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، ما می‌دانیم که گوشی‌های اوپو فایند X8، اوپو فایند X8 Pro و اوپو فایند X8 Ultra به ترتیب دارای باتری 5600 میلی آمپر ساعتی، 5700 میلی آمپر ساعتی و 6100/ 6200 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. محض یادآوری، در نسل قبلی نیز دو گوشی اوپو Find X7 و اوپو Find X7 Ultra دارای باتری‌های 5000 میلی آمپر ساعتی بودند.

سری اوپو Find X8

فناوری باتری نوینی که پیش‌تر به آن اشاره شد، برای اولین بار از طریق گوشی OnePlus Ace 3 Pro در ژوئن سال جاری به مخاطبان معرفی شد. طبق گزارش‌ها، در این گوشی، چگالی انرژی باتری در مقایسه با باتری‌های گرافیتی معمولی حدودا 23.1 درصد بیشتر شده است. همچنین پس از وان پلاس ایس 3 پرو دستگاه‌های تاشو فوق العاده نازکی مانند آنر Magic V2 و آنر Magic V3 به بازار عرضه شدند که آن دو نیز از فناوری نسبتا جدیدی در بخش باتری استفاده می‌کنند.

اکنون، مدیر محصولات سری Find اوپو ادعا کرده است که این شرکت در باتری Glacier به بالاترین حد سیلیکون کربن الکترود منفی (6 درصد) در صنعت دست یافته است. از نظر فنی، هر چه محتوای سیلیکونی بیشتر باشد، چگالی انرژی نیز بیشتر می‌شود.

البته، افزایش مقدار سیلیکون در آند محدودیت‌های خاص خود را به دنبال دارد و ریسک‌پذیری تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای ارائه عمر باتری طولانی‌تر بسیار جالب توجه است. در هر صورت، به گفته این مقام داخلی، شرکت اوپو با همکاری CATL (یکی از تولیدکنندگان باتری‌های لیتیوم یونی چینی) یک برنامه دقیق برای توسعه فناوری باتری تا 1 الی 3 سال آینده تدارک دیده است. انتظار می‌رود که این فناوری پایه محکمی را برای ارائه عمر باتری طولانی در دستگاه‌های آینده OPPO Find X به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های سری اوپو Find X8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر