coinex
otetmarket
propification.com

ایلان ماسک مسئول نظارت بر کل دولت فدرال می‌شود؛ میلیاردر تکنولوژی چه در سر دارد؟

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش روی ایالات متحده آمریکا، وعده داده که در صورت انتخاب شدن، ایلان ماسک را موظف به حسابرسی و نظارت بر کل دولت فدرال می‌کند.

به گزارش theverge، ایلان ماسک طرح پیشنهادی را پذیرفته که در آن، «کمیسیون کارامدی دولت» را رهبری کند.

راهنمای خرید تکراتو

ماجرای نظارت بر کل دولت فدرال آمریکا توسط ایلان ماسک چیست؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا می‌گوید در صورت انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024، یک کارگروه کارآمدی دولت ایجاد می‌کند و ایلان ماسک پذیرفته است که رهبری آن را بر عهده بگیرد.

ترامپ طی سخنرانی روز پنجشنبه در نیویورک اعلام کرد کمیسیون کارآمدی جدید، «ممیزی کامل مالی و عملکرد کل دولت فدرال» را انجام خواهد داد و همچنین، توصیه‌هایی برای «اصلاحات اساسی» ارائه خواهد کرد.

نظارت بر کل دولت فدرال آمریکا توسط ایلان ماسک

به گزارش پولیتیکو، تاکنون مبالغ کمکی زیادی از سوی دولت به شرکت‌های ایلان ماسک اختصاص یافته است. سوابق نشان می‌دهند که تسلا نزدیک به 13 درصد از پاداش‌های خودروهای الکتریکی را که به‌عنوان بخشی از قانون زیرساخت‌های جو بایدن بود،‌ دریافت کرده است. اسپیس ایکس نیز از زمان آغاز کار تا کنون، میلیاردها دلار بودجه از دولت فدرال گرفته است.

ترامپ از طرحی برای عقب انداختن قانون کاهش تورم دولت بایدن حمایت کرده بود. این طرح، مشوق اعتبار مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی را حذف می‌کند؛ اما ماسک در توییتی گفته بود که این موضوع، صرفا «به تسلا کمک می‌کند». اعلام حمایت ایلان ماسک در ماه ژوئیه، علیرغم حمایت ترامپ از این طرح رخ داده است.

ترامپ اعلام کرده که این کمیسیون جدید به پیشنهاد ایلان ماسک ایجاد می‌شود و خود او در مصاحبه‌ای که در ایکس با ترامپ داشته، این پیشنهاد را مطرح کرده است. ماه گذشته، ماسک پستی را منتشر کرد که به نظر می‌رسد یک عکس تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد. در این عکس، ایلان ماسک پشت تریبونی با عنوان «دایره کارآمدی دولت» به تصویر کشیده شده است. (تصویر بالا)

ایلان ماسک پس از سخنرانی دونالد ترامپ، با انتشار پستی در ایکس گفت:

مشتاقانه منتظر خدمت به آمریکا در صورت ایجاد فرصت هستم. هیچ حقوق، یا پست و مقامی لازم نیست.

نظر شما درباره ارتباط ایلان ماسک و ترامپ چیست؟ به نظر شما ماسک چه برنامه‌هایی در سر دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر