coinex
otetmarket
propification.com

تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو (Honor Magic 7 Pro) به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو پیش از عرضه رسمی منتشر شد. این گوشی به زودی و احتمالا در ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که سری آنر مجیک 7 در ژانویه سال 2025 میلادی یا در اواخر سال جاری به بازار عرضه شود. اکنون، در جدیدترین اخبار از وب‌سایت خبری gizmochina، یک‌سری تصاویر از Honor Magic 7 Pro منتشر شده است. آن‌طور که از تصاویر پیداست، سری آنر Magic 7 با نمایشگر خمیده (از چهار طرف با عمق مساوی) وارد بازار خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در طراحی آنر Magic 7 Pro از یک بریدگی کپسول مانند در مرکز، برای دوربین سلفی استفاده شده است. به نظر می‌رسد که این بریدگی کمی کوچک‌تر از آنر مجیک 6 پرو است.

تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو
Honor Magic 7 Pro

همچنین در آنر Magic 7 پرو قاب میانی تخت و لبه‌های گرد مدل‌های قبلی حفظ شده است. شایعات نیز نشان می‌دهند که این دستگاه از قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌تری برخوردار بوده و با یک صفحه ‌نمایش بهبود یافته (با همان رزولوشن 1.5k نسخه قبلی) و یک باتری آند سیلیکونی کربنی با چگالی بالا به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، شایعه شده است که Honor در این گوشی از سنسورهای 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H و Sony IMX882 به عنوان دوربین‌های تله فوتو و پریسکوپ استفاده خواهد کرد.

تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که آنر از ابزار جدید هوش مصنوعی خود یعنی AI Agent برای اولین بار در سری Honor Magic 7 رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که آنر در زمان معرفی، این دستگاه را یک گوشی پرچمدار مبتنی بر هوش مصنوعی بخواند.

از آنجایی که حتی جزئیات مربوط به طراحی فاش شده، زمان عرضه رسمی سری آنر مجیک 7 باید نزدیک باشد. پیش از این، شایعه شده بود که گوشی‌های این سری به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهند شد. بنابراین، اگر بخواهیم بر این مبنا حدس‌هایی درباره زمان عرضه داشته باشیم، باید آن را برای ماه اکتبر بدانیم؛ چرا که کوالکام نیز در همین ماه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر واقعی آنر مجیک 7 پرو و طراحی این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر