coinex
otetmarket
propification.com

تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro استاندارد نظامی دارد [+ مشخصات فنی و زمان عرضه]

شرکت Oukitel، پس از عرضه موفق تبلت مقاوم RT3 در دسامبر 2022، اکنون آماده است تا نسخه حرفه‌ای آن را روانه بازار کند. تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro با امکانات به‌روز مناسب افرادی است که در شرایط سخت کاری یا طبیعت نیاز به دستگاهی مقاوم و قابل اعتماد دارند.

به گزارش gsmarena، تبلت RT3 Pro به پردازنده Helio G81 مجهز شده و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 14 بهره می‌برد. همچنین این تبلت دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کامل و قابلیت‌های ویژه تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro

صفحه‌نمایش این دستگاه یک نمایشگر 8 اینچی HD است که از محافظ گوریلا گلس 5 بهره‌مند است و در برابر خط و خش و ضربه مقاومت بالایی دارد. باتری این تبلت 5150 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند و تضمین‌کننده عمر طولانی در استفاده‌های سنگین و روزمره است.

در بخش دوربین، تبلت RT3 Pro دارای سه دوربین است: دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه یک واحد کمکی 0.3 مگاپیکسلی در پشت دستگاه. این ترکیب دوربین برای عکاسی و تماس‌های تصویری کاملاً مناسب است.

تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro استاندارد نظامی دارد [+ مشخصات فنی و زمان عرضه]

مقاومت بالا و طراحی محکم

یکی از ویژگی‌های برجسته این تبلت، مقاومت بسیار بالای آن در برابر شرایط سخت محیطی است. این تبلت دارای گواهینامه‌های IP68و IP69K است که به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار، آب و فشار بالا است. همچنین، با دارا بودن استاندارد نظامی MIL-STD-810H، این تبلت می‌تواند در برابر ضربه، شوک، و دماهای مختلف مقاوم باشد.

با ضخامت 13.9 میلی‌متر و وزن 538.1 گرم، این تبلت نه‌تنها مقاوم است، بلکه طراحی نسبتاً کامپکت و سبکی نیز دارد. شعار تبلیغاتی این دستگاه «مقاوم و جمع‌وجور برای هر نیاز» است و به نظر می‌رسد Oukitel قصد دارد این تبلت را برای **صاحبان حیوانات خانگی، علاقه‌مندان به طبیعت و کارگران صنعتی** معرفی کند.

زمان عرضه و قیمت تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro

هرچند هنوز قیمت دقیق این تبلت اعلام نشده، اما می‌دانیم که Oukitel RT3 Pro از ماه آینده از طریق فروشگاه رسمی Oukitel و آمازون در دسترس خواهد بود.

تبلت مقاوم اوکتیل RT3 Pro می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک دستگاه مقاوم و قابل اعتماد در شرایط سخت هستند و همچنین نیاز به قدرت پردازشی و ویژگی‌های مدرن دارند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر