coinex
otetmarket
propification.com

اپل در رویداد جدیدش ایرپاد 4 را با بلندگو و صدای بهبودیافته معرفی می‌کند

همانطور که می‌دانید اپل قصد دارد به‌زودی خانواده آیفون 16 خود را معرفی کند اما خبر خوب اینکه در کنار آنها از دو مدل جدید ایرپاد 4 هم رونمایی می‌شود که هر دو دارای USB-C، صدای بهبودیافته و یکی از آنها دارای بلندگوی کیس شارژ است.

بر اساس گزارش‌ منتشر شده از appleinsider، اپل تولید انبوه جانشین‌های ایرپاد 3 را از مارس 2024 آغاز کرده است. قبلا شایعه شده بود که مدل جدیدی در کنار آیفون 16 معرفی خواهد شد اما اکنون بلومبرگ تایید کرد که اپل قصد دارد به جای اینکار دو نسخه از AirPods 4 خود را عرضه کند.

راهنمای خرید تکراتو

دو مدل جدید ایرپاد 4 قرار است جایگزین ایرپاد 3 فعلی و نسل قدیمی ایرپاد 2 شوند که اپل همچنان به فروش آنها ادامه می‌دهد. هر دو مدل ظاهراً شبیه AirPods Pro فعلی هستند اما کیفیت صدای بهتری داشته و با یک قاب USB-C عرضه می‌شوند.

از ویژگی‌های جالب توجه نسخه پیشرفته‌تر این هدفون‌ها، وجود اسپیکر در قاب شارژ است که به کاربر کمک می‌کند تا هنگام استفاده از قابلیت Find My، هدفون خود را راحت‌تر پیدا کند. این مدل همچنین با قابلیت حذف نویز همراه خواهد بود که گفته می‌شود از نظر کیفیت مشابه AirPods Pro فعلی است.

ویژگی‌های سلامت شنوایی اپل بعدا به ایرپاد 4 اضافه می‌شوند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، باتری ایرپادهای قبلی خیلی سریع خالی می‌شدند اما اکنون اپل این مشکل را شناسایی و در محصولات جدیدش برطرف کرده است. البته این شرکت نباید فرصت معرفی در رویداد 9 سپتامبر را از دست بدهد.

به نظر می‌رسد آنچه که از این رویداد جا می‌ماند، ویژگی‌های سلامت شنوایی اپل است که با کد Yodel شناسایی شده. این ویژگی‌ها هم AirPods را به سمعک تبدیل کرده و هم قابلیت‌های تست شنوایی را فراهم می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که ویژگی‌های Yodel در رویداد آیفون 16 معرفی شوند، البته توجه داشته باشید که این امر قطعی نیست چرا که گزارش‌ها به تاخیر در توسعه اشاره می‌کنند.

همچنین گفته شده که اپل بر روی یک ایرپاد پرو به‌روز شده با طراحی جدید و حذف نویز بهتر کار می‌کند که اوایل سال 2025 از راه می‌رسد.

به‌روزرسانی AirPods Max یکی دیگر از برنامه‌های اپل است که زمان انتشار آن مشخص نیست. احتمالا به‌روزرسانی جدید یک کانکتور USB-C را به همراه رنگبندی جدید اضافه می‌کند.

به هرحال انتظار می‌رود اپل در رویداد It’s Glowtime علاوه‌بر معرفی آیفون 16، از ایرپادها و ساعت‌ هوشمند جدیدش نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ایرپاد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر