coinex
otetmarket
propification.com

تکنو پوا 6 نئو فایوجی (Tecno Pova 6 Neo 5G) در ماه سپتامبر وارد بازار می‌شود

تاریخ عرضه تکنو پوا 6 نئو فایوجی اعلام شد. این گوشی به زودی و در سال جاری به عنوان یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، تکنو به تازگی از گوشی Tecno Spark Go 1 با قیمت 7299 روپیه‌ای در هند رونمایی کرده است. اکنون، بر اساس گزارشی از وب‌سایت خبری gizmochina، این برند در حال آماده شدن برای عرضه Pova 6 Neo 5G در هند است. جالب است بدانید که چند روز پیش صفحه پشتیبانی این گوشی در آمازون فعال شده و تایید می‌کند که این دستگاه در تاریخ 11 سپتامبر سال جاری در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اطلاعات موجود در این میکروسایت نشان می‌دهد که تکنو Pova 6 Neo 5G یک گوشی با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های هوش مصنوعی تکنو پوا 6 نئو فایوجی

به گفته مقامات داخلی شرکت تکنو، گوشی تکنو Pova 6 Neo فایوجی برای ارتقای زندگی دیجیتالی مخاطبان طراحی شده و از قابلیت‌های هوش مصنوعی بسیاری برخوردار خواهد بود. در حقیقت، هوش مصنوعی تکنو (Tecno AI)، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی را دربر خواهد گرفت که هم کارهای روزمره را آسان می‌کند و هم جنبه سرگرمی و خلاقیت دارد.

تکنو پوا 6 نئو فایوجی
AI Suite

به عنوان مثال، ویژگی AIGC Portrait عکس‌های معمولی را به آواتارهای متمایز تبدیل می‌کند، در حالی که پاک‌کن جادویی AI به طور یکپارچه هر عنصر ناخواسته‌ای را از تصاویر حذف می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار AI Cut Out، برش‌های دلخواهی از تصاویر داشته باشند و آنها را به استیکر تبدیل کنند. از سوی دیگر، AI Wallpaper 2.0 به کاربران در ایجاد و یافتن کاغذ دیواری (تصویر پس‌زمینه) مناسب با سلیقه آنها کمک می‌کند.

AI Artboard به کاربران اجازه می‌دهد تا نقاشی‌های ساده خود را به کاغذ دیواری‌های زیبا، جذاب و هنری تبدیل کنند. برای کارهای مرتبط با متن نیز Ask AI به عنوان یک ابزار همه کاره عمل می‌کند و در نقش یک تولید کننده متن، بهینه‌ساز/ ویرایشگر متن و بررسی‌گر دستور زبان به شما کمک می‌کند تا یک نوشته صحیح و روان داشته باشید.

تکنو پوا 6 نئو فایوجی

این برند همچنین تایید کرده که تکنو Pova 6 Neo فایوجی اولین گوشی در این محدوده قیمتی با دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از زوم 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد و به کاربران امکان بزرگنمایی بدون افت کیفیت را خواهد داد. متاسفانه درباره سایر مشخصات تکنو پووا 6 نئو فایوجی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تکنو پوا 6 نئو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر