coinex
otetmarket
propification.com

گوشی تاشو هواوی Mate XT پیش از عرضه، بیش از 3 میلیون رزرو در چین داشته است

ظاهرا گوشی تاشو هواوی Mate XT موفق شده است که توجه جمع کثیری از چینی‌ها را به خود جلب کند. این گوشی تنها در دو روز بیش از 3 میلیون رزرو داشته است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، تنها چند ساعت پس از رونمایی اپل از سری آیفون 16، هواوی گوشی تاشو سه لایه خود را روانه بازار خواهد کرد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که این گوشی هنوز معرفی نشده، با استقبال بی‌نظیری از سوی خریداران چینی روبرو شده است.

راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو هواوی Mate XT

هواوی، رزرو میت XT را از تاریخ 7 سپتامبر آغاز کرد و حالا تنها در عرض دو روز، این گوشی بیش از 3 میلیون رزرو داشته است. این تعداد رزرو حتی اگر به خرید نهایی منجر نشود، به وضوح، نشانه علاقه و استقبال مخاطبان است. اگر شما هم از طرفداران هواوی هستید، می‌توانید با ثبت رزرو تا پیش از 19 سپتامبر، در زمان عرضه رسمی (20 سپتامبر) گوشی خود را دریافت کنید.

گوشی تاشو هواوی Mate XT

هواوی میت XT در چهار گزینه رنگی یعنی مشکی، قرمز، سفید و سبز به بازار عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را با رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی خریداری کنند.

از سوی دیگر، شایعات حاکی از آن است که هواوی میت ایکس تی از یک نمایشگر بزرگ 10 اینچی با دوربین سلفی پانچ (احتمالا 8 مگاپیکسلی) برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود که در پنل پشتی یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ وجود خواهد داشت. ظاهرا چیپست به کار رفته در این گوشی از سری 9 کایرین خواهد بود اما هنوز جزئیات دقیقی درباره این تراشه در دست نیست.

سایر مشخصات هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی قیمت دقیق نیز اعلام نشده است. اگرچه زمزمه‌هایی از برچسب قیمتی 15000 یوانی (تقریبا معادل 2100 دلار) شنیده می‌شود. با این قیمت و جدید بودن ایده، هوآوی ممکن است که دسترسی به Huawei Mate XT را به بازار داخلی چین محدود کند.

این اقدام هواوی تعجب‌آور نخواهد بود، چرا که همیشه نگرانی‌های درباره دوام و محبوبیت گوشی‌های تاشو وجود دارد. هوآوی نیز بدون شک به این مسئله واقف است؛ از این رو، باید صبر کنیم تا در روز معرفی رسمی در تاریخ 10 سپتامبر از تصمیمات نهایی این شرکت آگاه شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو هواوی Mate XT و استقبال گرم خریداران چینی از این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر