coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدل‌های جدید نه! غول فناوری آمریکایی روی اپل واچ سری 10 تمرکز می‌کند

قبل از رویداد، شایعات ادعا می‌کردند که این شرکت قصد دارد کل مجموعه اپل واچ خود را به روز کند اما اینطور نشد. غول فناوری آمریکایی نهایت تمرکز خود را بر روی اپل واچ سری 10 گذاشته است.

به گزارش macrumors، اواخر هفته گذشته شایعاتی مبنی بر به‌روزرسانی اپل واچ استاندارد، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا منتشر شد. به عنوان مثال، مارک گورمن از بلومبرگ، در مقاله جمعه خود با عنوان «همه چیز مورد انتظار» گفت که هر سه مدل بروزرسانی خواهند شد اما تنها کاری که اپل برای ساعت‌های هوشمند نسل قبلی خود کرد، افزودن یک رنگ جدید به اپل واچ اولترا 2 بود.

راهنمای خرید تکراتو

او حتی پیش‌بینی کرده بود که اپل برای اولین بار در دو سال گذشته تمام مدل‌های ساعت خود را به‌روزرسانی خواهد کرد؛ از مدل ارزان‌تر SE گرفته تا مدل میانی Series 10 و مدل پیشرفته Ultra 3.

به نظر می‌رسد اضافه شدن رنگ مشکی به Apple Watch Ultra 2 باعث ایجاد اشتباه در شایعات مربوط به عرضه Ultra 3 شده باشد. مینگ-چی کو، تحلیل‌گر معروف اپل، نیز اوایل امسال در مورد عرضه مدل جدید Ultra تردیدهایی داشت و پیش‌بینی خود را تغییر داده بود.

مشخصات اپل واچ سری 10

اگرچه Apple Watch Ultra 2 همچنان گران‌ترین مدل این سری از ساعت‌های اپل است، اما Apple Watch Series 10 اکنون با نمایشگر پیشرفته‌تر LTPO3 OLED، زاویه دید گسترده‌تر و چیپ سریع‌تر S10 به میدان آمده است. این مدل همچنین دارای حسگر دما و اپلیکیشن اندازه‌گیری عمق است که پیش از این تنها در مدل Ultra موجود بود. اپل همچنین نسخه‌ای از Apple Watch Series 10 با بدنه تیتانیوم عرضه کرده است؛ ماده‌ای که پیش از این ویژگی خاص مدل Ultra بود.

یکی از قابلیت‌های جدید مربوط به سلامت، یعنی تشخیص آپنه خواب، منحصر به اپل واچ سری 10 نیست و در اپل واچ 2 اولترا 2 و واچ سری 9 نیز در دسترس خواهد بود. همچنین اپل اپلیکیشن جدید Tides را برای Apple Watch Ultra 2 معرفی کرده است. این تغییرات باعث شده تا اپل واچ اولترا 2 و سری 10 از نظر امکانات به هم نزدیک‌تر شوند، هرچند که Ultra همچنان در برخی موارد، مانند قابلیت‌های غواصی و عمر باتری، برتری‌هایی دارد. Ultra 2 هنوز دو برابر بیشتر از اپل واچ سری 10 عمر باتری دارد.

با اضافه شدن رنگ جدید به اپل واچ Ultra 2، احتمالاً مدل جدیدی از این دستگاه تا سپتامبر 2025 عرضه نخواهد شد. اما در مورد اپل واچ SE، احتمالا اپل آن را زودتر و همزمان با عرضه آیفون SE 4 معرفی کند و نیازی به صبر تا سپتامبر سال آینده نباشد.

اپل با معرفی سری 10 تولید اپل واچ سری 9 را متوقف کرد، بنابراین سری ساعت‌های اپل اکنون شامل Apple Watch Series 10، Apple Watch Ultra 2 و Apple Watch SE است.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر