coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیرکل تعزیرات حکومتی : خروج بیش از 5 هزار یورو از کشور قاچاق محسوب می‌شود

طبق اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، خروج بیش از 5 هزار یورو از کشور قاچاق محسوب می‌شود. او در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به استناد بند ت ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خروج ارز از کشور بیش از پنج هزار یورو و معادل آن با سایر ارزها قاچاق محسوب شده و خروج مسافر تا تعیین تکلیف شدن تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

طبق اعلام حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرری به پرونده قاچاق ۲۲ هزار دلار آمریکا به ارزش هفت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او ادامه داد:« شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و پس از کسر معادل پنج هزار یورو ارز مجاز همراه مسافر ارز کشف شده را ضبط و متخلف را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال جریمه معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز قاچاق محکوم کرد.»

وی افزود:« با گزارش پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) پیرامون کشف ارز قاچاق از مسافر پروازهای خروجی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گفته‌های مدیرکل تعزیرات حکومتی و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر