coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

انتشار قابلیت چت صوتی جمینی برای کاربران اندروید؛ رایگان استفاده کنید و لذت ببرید

گوگل قابلیت چت صوتی جمینی (Gemini Live Voice Chat) را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد. شما می‌توانید با Gemini Live حرف بزنید، سوال بپرسید و حتی وسط حرف او بپرید!

به گزارش theverge، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Gemini در اندروید به این چت‌بات هوش مصنوعی بحث‌برانگیز دسترسی داشته باشید.

راهنمای خرید تکراتو

Gemini Live اولین بار در رویداد معرفی Pixel 9 معرفی شد؛ اما تاکنون فقط برای کاربران اشتراکی Gemini Advanced در دسترس بود. قابلیت چت صوتی جمینی به شما امکان می‌دهد که از این ابزار هوش مصنوعی سوال بپرسید و حتی هنگام جواب دادن، حرف او را قطع کنید. همچنین، این قابلیت از چندین صدا برخوردار شده تا بتوانید صدای دلخواه خود را انتخاب کنید.

انتشار قابلیت چت صوتی جمینی (Gemini Live Voice)

شما می‌توانید با انتخاب آیکون جدید موج صدا در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن یا لایه‌ی شناور آن، به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. با ضربه زدن روی این آیکون، میکروفون دستگاه روشن می‌شود. حالا می‌توانید سوال مورد نظر را از جمینی لایو بپرسید. زمانی که جمینی در حال پاسخ دادن به سوال شماست، گزینه‌های Hold یا End در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که با استفاده از آنها می‌توانید مکالمه را متوقف کنید.

Gemini Live فعلا فقط به زبان انگلیسی در دسترس قرار گرفته؛ اما گوگل اعلام کرده که این قابلیت به زودی برای iOS عرضه می‌شود و زبان‌های جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد.

نظر شما درباره توانایی‌های هوش مصنوعی مثل همین قابلیت چت صوتی جمینی چیست؟ استفاده از هوش مصنوعی در سال‌های اخیر چه تاثیری در زندگی روزمره شما داشته؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر