coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S23 و S23 FE منتشر شد

روند انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌های گلکسی آغاز شده و امروز، نوبت به پرچمداران 2023 رسیده است. آپدیت One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S23 منتشر شد؛‌ آپدیتی که از مدت‌ها پیش کاربران این گوشی‌ها را منتظر گذاشته است.

به گزارش sammobile، به غیر از گوشی‌های گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا، گوشی رده بالای گلکسی S23 FE نیز به روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت می‌کند. این آپدیت از امروز در اختیار کاربران کره جنوبی قرار گرفته است؛ اما به زودی در سایر نقاط جهان نیز منتشر می‌شود. بنابراین، کاربران خیلی زود می‌توانند از مزایای ویژگی‌های Galaxy AI بهره‌مند شوند.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از انتشار آپدیت One UI 6.1.1 می‌دانیم

هفته گذشته بود که به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S24 منتشر شد. بعد از آن سامسونگ تصمیم گرفت که این نسخه از رابط کاربری را برای سری گلکسی اس 23 نیز مننشر کند. این گوشی‌ها آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1 را با نسخه‌ سفت‌افزار S91xNKSU4CXH7 دریافت می‌کنند. این آپدیت شامل وصله‌های امنیتی سپتامبر 2024 هم خواهد بود.

آپدیت One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S23

به‌روزرسانی این نسخه از سیستم‌عامل برای گوشی گلکسی S23 FE با نسخه سفت‌افزار S711NKSU3BXH7 منتشر می‌شود و حدود 2.34 گیگابایت حجم خواهد داشت. S23 FE نیز مثل پرچمداران سری اس 23 از وصله‌های امنیتی سپتامبر 2024 بهره‌مند می‌شود. در این نسخه از به روز رسانی امنیتی، بسیاری از آسیب‌پذیری‌ها که در نسخه‌ی قبلی نرم‌افزار وجود داشت، برطرف می‌شوند.

One UI 6.1.1 یک آپدیت بزرگ محسوب می‌شود و ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Galaxy AI را به دستگاه‌های واجد شرایط می‌آورد. همچنین، در این نسخه بسیاری از ویژگی‌ها بهینه‌سازی شده‌اند.

همانطور که گفتیم، این نسخه در مرحله اول برای کاربران کره جنوبی منتشر شده؛ اما شما هم می‌توانید از همین حالا به قسمت تنظیمات گوشی بروید و Software Update را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آپدیت را دریافت کرده‌اید یا نه. به احتمال زیاد، آپدیت One UI 6.1.1 تا چند روز آینده برای سایر مناطق جهان منتشر می‌شود.

نظر شما درباره روند پشتیبانی سامسونگ از گوشی‌هایش چیست؟ آیا سیستم پشتیبانی این غول کره‌ای را قبول دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر