coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مسابقات جهانی مهارت 2024 با حضور نمایندگان IT ایران در فرانسه آغاز شد

مسابقات جهانی مهارت 2024 با حضور نمایندگان ایرانی و سخنرانی امانوئل مکرون ساعاتی پیش آغاز شد. این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد آموزشی حرفه‌ای، هر دو سال یکبار برگزار می‌شود.

به گزارش زومیت، 18 نماینده ایرانی امروز در میان جمعیت چند صد هزار نفری این دوره از مسابقات جهانی مهارت 2024 پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند. در این مسابقات شرکت‌کنندگان از بیش از 60 کشور در رشته‌های مختلفی با استانداردهای جهانی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. نمایندگان ایرانی نیز در رشته‌‌های IT با سایر شرکت‌کنندگان رقابت می‌کنند. شایان ذکر است که این مسابقات تا ساعت 16در جریان بود.

راهنمای خرید تکراتو

کریس هامفریز، رییس مسابقات جهانی مهارت در گفتگوی خود، این مسابقات را راهی برای رفع نابرابری‌های جنسی عنوان کرد و گفت: «توانایی‌ها و اقدام‌های این جوانان بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی جهان مانند بحران آب‌و‌هوا، دسترسی نابرابر به آموزش، نابرابری‌های جنسیتی و پیشرفت‌های سریع در فناوری، مورد نیاز است.»

یکی دیگر از مسائلی که در این مسابقات به آن پرداخته شد، شعار هر کشور یک مدرسه One country, one school بود. 1500 شرکت‌کننده به عنوان نماینده‌های کشور خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند تا برای تحقق این شعار و برابری تلاش کنند.

مسابقات جهانی مهارت 2024 با سخت‌گیری بیشتری برگزار می‌شود

علیرضا پورچالی در رشته‌ «پردازش ابری»، امیررضا غلامی در رشته‌ «توسعه‌ی برنامه‌های موبایل»، سید آرمین طاهری در رشته‌ «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، امیرعباس قاسمی در رشته «فناوری‌های وب»، مهرداد شیروانی در رشته‌ «راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت» به عنوان 6 نماینده IT ایران با پشتیبانی آروان‌کلاد وارد مسابقات جهانی مهارت 2024 شدند.

مسابقات جهانی مهارت 2024 با حضور نمایندگان IT ایران در فرانسه آغاز شد

به گفته‌ی حامد کارگرزاده منتور تیم «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه» سطح سوالات تا امروز برای نمایندگان IT ایران بسیار ساده بوده است. او در ادامه در عنوان کرد سخت‌گیری‌های بیشتری در این دوره نسبت به سال‌های قبل اعمال می‌شود.

طبق اعلام وی، سال‌های قبل شرکت‌کنندگان ایرانی با حدود 30 درصد سوال‌ها آشنایی داشتند که امسال اینگونه نبود. البته او این غافلگیری را محک خوبی برای سطح دانش شرکت‌کننده‌ها و کارشنا‌س‌‌ها می‌داند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر