coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کاویار از نسخه ویژه آیفون 16 پرو با روکش طلا و رنگ منحصربه‌فرد تیتانیومی رونمایی کرد

برند مشهور و لوکس کاویار، از نسخه ویژه آیفون 16 پرو رونمایی کرد. این مجموعه، هنر و طلا نام دارد و با قیمت هنگفت در تعداد محدود به بازار عرضه شده است.

Caviar، برند سازنده گوشی‌های هوشمند خاص و لوکس مستقر در دبی، با جدیدترین محصول خود بار دیگر مرزهای زیبایی را جابجا کرده است. این برند، یک آیفون 16 پرو طلایی را در رنگ انحصاری Desert Titanium به عنوان بخشی از مجموعه هنر و طلای خود (ترکیبی از صنایع دستی با آخرین فناوری‌ها) به بازار عرضه کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه ویژه آیفون 16 پرو و کالکشن Art & Gold کاویار

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، طراحان Caviar پس از رویداد معرفی اپل در تاریخ 9 سپتامبر، در پی تکمیل پالت رنگی گوشی جدید این شرکت یعنی آیفون 16 پرو با رنگ‌های سفید، قرمز و زرد بوده‌اند. حال، نتیجه این تلاش‌ها، به عنوان مجموعه‌ای خیره‌کننده از گوشی‌های هوشمند که به معنای واقعی کلمه نوعی اثر هنری هستند، برای عرضه به بازار آماده شده است.

نسخه ویژه آیفون 16 پرو
نسخه طلایی آیفون 16 پرو

مدل پرچمدار این مجموعه، iPhone 16 Pro است که قاب آن تماما از طلای 18 عیار در رنگ Desert Titanium ساخته شده است. صنعتگران و طراحان خاویار از دوره‌های هنری مختلف الهام گرفته‌اند و نقوشی از گوتیک قرون وسطی، آرت دکو و طرح‌های پارامتریک مدرن را در تزئینات طلایی این گوشی گنجانده‌اند.

به عنوان مثال، مدل سمفونی از یک الگوی پارامتریک مبتنی بر مارپیچ ارشمیدس برخوردار است که تقارن و نسبت طلایی را به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌کند. لوگوی اپل نیز از طلای 18 عیار و به رنگ Desert Titanium ساخته شده است.

نسخه ویژه آیفون 16 پرو

علاوه بر مدل Symphony، کاویار دو مدل دیگر از آیفون 16 پرو را به صورت محدود تولید کرده است. این دو مدل Duomo و Paramount نام دارند و هر کدام دارای تزئینات طلایی منحصربه‌فرد خود هستند. شایان ذکر است که در هر دو مدل از طلای 18 و 24 عیار استفاده شده است.

مدل‌های سفارشی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس بسته به خلوص طلا و طراحی و نقوش حک شده روی طلا، بین 10630 تا 62740 دلار قیمت دارند. تعداد این گوشی‌ها بسیار محدود است و با این قیمت نیز مسلما افراد کمی قادر به خریداری خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ویژه آیفون 16 پرو ساخته شده توسط کاویار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر