coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هواوی میت XT احتمالا پس از عرضه در چین راهی بازارهای جهانی خواهد شد

گوشی تاشو هواوی میت XT چند روز پیش به صورت رسمی در چین معرفی شد. حالا، با گذشت چند روز از زمان معرفی، زمزمه‌هایی از احتمال عرضه جهانی به گوش می‌رسد.

Huawei Mate XT یک گوشی تاشو سه لایه با طراحی نوآورانه و بی‌نظیر است که در هفته جاری در چین عرضه شد. این گوشی در اواخر ماه جاری به صورت رسمی در دسترس مشتریان ساکن در چین قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که شرکت سازنده تا به امروز هیچ اعلامیه‌ای درباره عرضه جهانی این محصول منتشر نکرده و این مسئله احتمال عدم ورود به بازارهای جهانی را بالا می‌برد. با این حال، به گزارش وب‌سایت خبری 91mobiles، هوآوی در اکانت رسمی خود در رسانه‌های اجتماعی یک‌سری تیزرها و کلیپ‌های ویدیویی را به اشتراک گذاشته که اشاره غیر مستقیمی به عرضه جهانی هواوی Mate XT دارند.

راهنمای خرید تکراتو

عرضه جهانی هواوی میت XT

همان‌طور که گفته شد، بخش گلوبال هوآوی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) چندین تصویر تبلیغاتی را از گوشی سه تاشو هواوی Mate XT با کاربران به اشتراک گذاشته اما متاسفانه مستقیما درباره عرضه جهانی حرفی به میان نیاورده است. علاوه بر این، این برند، ویدیوی کوتاهی را در یوتیوب منتشر کرده و در آن طراحی ممتاز سه لایه این گوشی و دستاوردهای تکنولوژیکی آن را به نمایش گذاشته است. اما حتی در کلیپ ویدیویی کوتاه منتشر شده در یوتیوب نیز هیچ اشاره‌ای به عرضه جهانی نشده است.

هواوی میت XT
Huawei Mate XT

این احتمال وجود دارد که هواوی برای به رخ کشیدن آخرین نوآوری‌ها و خلاقیت‌های خود در بخش گوشی‌های تاشو به مخاطبان جهانی این تیزرها را به اشتراک گذاشته باشد. از سوی دیگر، این تیزرها و تبلیغات را می‌توانیم به عنوان یک نشانه از نزدیک بودن زمان عرضه جهانی در نظر بگیریم.

همان‌طور که می‌دانید، قرار است هواوی در تاریخ 19 سپتامبر از Huawei Mate Pad با تمرکز بر صفحه کلید جدید Glide رونمایی کند. این برند، در توییت جدیدی گفته است که در این تاریخ سورپرایز بزرگی را برای مخاطبان تدارک دیده و این سورپرایز می‌تواند عرضه جهانی هواوی میت ایکس تی باشد.

مشخصات هواوی میت XT

هواوی Mate XT تنها یک گوشی تاشو با طراحی نوظهور نیست، بلکه در تمام بخش‌ها یک گوشی تمام عیار و همه چیز تمام است. مشخصات برجسته و کلیدی این دستگاه به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش: یک پنل 6.4 اینچی در حالت تاشو، یک پنل 7.9 اینچی با وضوح 2K در حالت نیمه باز و یک صفحه نمایش تبلت مانند بزرگ 10.2 اینچی با وضوح 3Kدر حالت باز.
  • نرم افزار: سیستم عامل Harmony 4.2 هواوی.
  • دوربین: یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی با زوم 5.5 برابر و لرزش‌گیر OIS در پنل پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی (برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی) در پنل جلو.
  • باتری: یک باتری بزرگ با ظرفیت 5600 میلی آمپر ساعت، شارژ سیمی 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات.
  • قابلیت‌های اتصالی: 5G SA/NSA، شبکه 4G VoLTE دوگانه، وای‌فای، بلوتوث 5.2، LE ،GPS ،NavIC ،NFC و USB 3.1 Type-C.

قیمت هواوی Mate XT در چین از 19999 یوان (تقریبا معادل 236200 روپیه) شروع می‌شود. این گوشی هم اکنون در مرحله پیش‌سفارش قرار دارد و مشتریان از تاریخ 20 سپتامبر سفارش‌های خود را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو هواوی میت XT با طراحی سه لایه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر