coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قابلیت‌ های دوربین سری پیکسل 9 گوگل به پیکسل‌های قدیمی‌تر راه می‌یابند

قابلیت‌ های دوربین سری پیکسل 9 گوگل به زودی از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به سایر دستگاه‌های پیکسل ( از سری 6 تا 8) می‌آیند.

گوشی‌های پرچمدار گوگل معمولا با یک‌سری ویژگی‌های دوربین انحصاری معرفی می‌شوند و سری پیکسل 9 امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. با این حال، این ویژگی‌ها اغلب از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به دستگاه‌های پیکسل قدیمی‌تر نیز راه پیدا می‌کنند. اکنون، بر اساس گزارشی از وب‌سایت خبری gizmochina، قرار است که برخی از ویژگی‌های اختصاصی دوربین سری Pixel 9 گوگل به زودی در پیکسل‌های قدیمی‌تر از جمله سری Pixel 6، سری Pixel 7 و سری Pixel 8 فعال شود.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌ های دوربین سری پیکسل 9 گوگل

افشاگری به نام Assemble Debug شواهدی را در برنامه Google Photos کشف کرده که نشان می‌دهد قابلیت‌های Reimagine و Auto Frame به زودی در مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل فعال خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست که گوشی‌های پیکسل‌ مقرون‌به‌صرفه از سری A نیز این قابلیت‌ها را با به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد یا خیر.

قابلیت‌ های دوربین سری پیکسل 9 گوگل

برای کسانی که نمی‌دانند، قابلیت Reimagine به کاربران اجازه می‌دهد تا بافت، رنگ یا عناصر حاضر در تصاویر را تغییر دهند. به عنوان مثال، هوش مصنوعی گوگل می‌تواند شکل ظاهر عناصری مانند درخت یا آسمان را در عکس‌ها تغییر دهد. در عین حال، قابلیت Auto Frame از هوش مصنوعی گوگل برای تجزیه و تحلیل محتوای تصویر و تولید یک تصویر بهبود یافته استفاده می‌کند.

در حال حاضر، برنامه Google Photos از سه نسخه مختلف با تنظیمات متفاوت برخوردار است. نسخه اصلی در همه دستگاه‌های اندرویدی موجود است، در حالی که دو نسخه دیگر در انحصار دستگاه‌های پیکسل هستند. یکی از این دو نسخه، مخصوص گوشی‌های پیکسلی است که بین سال‌های 2021 تا 2023 (یعنی از سری پیکسل 6 تا سری پیکسل 8) معرفی شده‌اند. نسخه دیگر نیز مربوط به سری Pixel 9 است که در سال 2024 معرفی شد.

این نسخه از برنامه Google Photos که تنها در دستگاه‌های سری 9 پیکسل در دسترس است، کدهای مربوط به ویژگی‌های Reimagine و Auto Frame را در خود جای داده است. اکنون، بر اساس گفته‌های Assemble Debug، کدهای این دو ویژگی در آخرین نسخه برنامه Google Photos (6.99) برای گوشی‌های پیکسل عرضه شده بین سال‌های 2021 تا 2023 ظاهر شده‌ است. این مسئله نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد به زودی این ویژگی‌های اختصاصی برای دوربین و ویرایش را برای پیکسل‌های قدیمی‌تر عرضه کند.

متأسفانه، رشته‌های کد مربوطه هنوز در برنامه Google Photos اصلی مشاهده نشده، بنابراین دیگر دستگاه‌های اندرویدی فعلا این به‌روزرسانی‌ را دریافت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت‌ های دوربین سری پیکسل 9 گوگل و راه‌یابی آنها به سایر دستگاه‌های گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر