coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی نسخه‌ای شبیه به دکمه کنترل دوربین آیفون 16 را به نمایش گذاشت + ویدیو

قطعا یکی از ویژگی‌های جذابی که در مجموعه آیفون 16 دوباره دیده می‌شود، دکمه کنترل دوربین است که از نظر فنی اصلا یک دکمه نیست. در واقع این بخش از گوشی حساس به فشار است و به جای اینکه یک دکمه‌ی فیزیکی باشد، زمانی که آن را لمس می‌کنید، با استفاده از یک موتور لمسی، حس فشردن یک دکمه واقعی را القا می‌کند.

به گزارش gsmarena، اخیرا چیس ژو، معاون و مدیر ارشد بازاریابی ریلمی، ویدیویی در ویبو منتشر کرده که در آن نسخه مشابه کنترل دوربین آیفون 16 را در یک گوشی‌ای که هنوز معرفی نشده، نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

دکمه کنترل دوربین ریلمی فعلا به روانی آیفون نیست

چیس ژو در این ویدیو نحوه عملکرد این دکمه را توضیح می‌دهد و می‌گوید با استفاده از این دکمه می‌توانید به سرعت وارد اپلیکیشن دوربین شده و از آن برای کارهای مختلفی مانند زوم کردن استفاده کنید.

با اینحال به نظر نمی‌رسد عملکرد دکمه کنترل دوربین ریلمی به روانی، نرمی و با کیفیتی آیفون 16 باشد، اما به دلیل اینکه هنوز این گوشی به تولید نهایی نرسیده، احتمالا تا زمان عرضه بهبود پیدا خواهد کرد.

ژو با اشاره به اینکه این فناوری مشابه همانی است که در پرچمداران جدید آیفون وجود دارد، تاکید داشت که دستگاهی که در دست دارد یعنی Realme GT7 Pro نیست. به نظر می‌رسد ریلمی مدت‌هاست برروی این ویژگی کار می‌کند و احتمالا به زودی آماده هرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر