coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد؛ فیدلیتی جدید با ظاهری جذاب [+ عکس]

تولید فیدلیتی جدید با نام (XB1) به زودی توسط بهمن موتور آغاز می‌شود. اما این شرکت پیش از تولید، مشخصات فیدلیتی XB1 را منتشر کرده است.

فیدلیتی XB1 را می‌توان ترکیبی از بهترین شاسی‌بلندهای موجود بازار ایران دانست. نسل جدید فیدلیتی در ظاهر بسیار شبیه به لاماری ایما و در داخل از موتور و گیربکس بکار رفته در برخی محصولات مدیران خودرو بهره می‌برد. بهمن موتور در تشریح مشخصات فیدلیتی XB1 می‌گوید که این خودرو برخلاف فیدلیتی پرایم و پرستیژ 7 نفره، فقط با 5 سرنشین تولید خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

اما تغییرات فیدلیتی XB1 فقط مختص به ظاهر، موتور و گیریکس نمی‌شود. نسل جدید فیدلیتی بهمن موتور حالا در داخل کابین نیز یک سوپرایز تمام عیار محسوب می‌شود. این خودرو به طرز چشمگیری در تریم داخلی و قطعات و تکنولوژی‌های به‌روز پیشرفته داشته است. به عنوان مثال می‌توان به نمایشگر بزرگ در کنار فرمان خودرو و ویژگی‌های دیگری همچون قابلیت نمایش اطلاعات رانندگی روی شیشه جلوی خودرو و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. در ادامه مطلب با معرفی مشخصات کامل جدیدترین شاسی بلند بهمن موتور همراه ما باشید.

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد

بهمن موتور، اواخر سال 1402 بود که فیدلیتی پرستیژ را به بازار عرضه کرد و حالا پس از گذشت چندماه، فیدلیتی XB1 را به خط تولید خود خواهد آورد. این خودرو فقط در یک مدل 5 نفره تولید می‌شود که برخلاف دو مدل پیشین با مدل 7نفره است. پس بهمن موتور یک سنت‌شکنی کرده است که به نظر مناسب و عقلانی است.

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد

قیمت فیدلیتی XB1 طبق پیش‌بینی‌ها احتمالاً در محدوده 1 میلیاردو 800 میلیون تومان خواهد بود. در تصویر زیر طراحی داخلی فیدلیتی XB1 را مشاهده می‌کنید که یک پیکج جذاب خواهد بود:

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد

بالا گفتیم که فیدلیتی جدید در برخی مشخصات از محصولات دیگر مونتاژکارارن الگو گرفته است. مثلاً در ظاهر جلوی خودرو مخصوصاً طراحی چراغ‌ها شبیه به لاماری ایما از آرین پارس موتور و در بخش موتور به یک پیشرانه 4J16 و گیربکس دوکلاچه مجهز شده که نمونه آنها را پیش‌تر در تیگو 8 پرو و فونیکس FX دیده‌ایم.

مشخصات فیدلیتی XB1 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسل جدید فیدلیتی بهمن موتور چیست؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر