coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندرهای جدید گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا را از دست ندهید

تاکنون رندرهای متعددی از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده و طراحی این گوشی‌‌ها را به تصویر کشیده‌اند. اما به نظر می‌رسد که رندرهای جدید گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا به واقعیت نزدیک‌تر هستند.

آیس یونیورس روز گذشته رندرهایی از گلکسی S25 و S25 Ultra منتشر کرد که دقت و درستی رندرهای قبلی را زیر سوال می‌برد. رندرهایی که امروز منتشر شده، به طراحی آیس‌ یونیورس شباهت بیشتری دارند. در رندرهایی که این افشاگر معروف به اشتراک گذاشت، کمی تفاوت در بخش حلقه‌های دوربین و حاشیه‌های نمایشگر دیده می‌شد.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای جدید گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا

به گزارش smartprix، رندرهایی که در پایین مشاهده می‌کنید، بیشتر به طراحی آیس یونیورس شباهت دارند و حاشیه‌های باریک‌تری را نسبت به رندرهای قبلی نمایش می‌دهند. البته،‌ در نظر داشته باشید که این طراحی‌‌ها، رندرهای رسمی شرکت نیستند و هنوز هیچ‌چیز به‌طور قطعی مشخص نشده است.

رندرهای جدید گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا

گزارش‌‌هایی که تاکنون درباره مشخصات گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی به نمایشگر 6.9 اینچ AMOLED با رزولوشن کواد اچ دی و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. این پرچمدار سامسونگ احتمالا در ابعاد 8.2×77.6×162.8 میلی‌متر ساخته خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 25 اولترا می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اشاره کرد. این اسمارت‌فون احتمالا در یک نسخه با رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت به بازار عرضه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای پرچمدار 2025 خود از دوربین اصلی 200 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل، دو لنز تله فوتوی 50 مگاپیکسل و یک دووربین سلفی 12 مگاپیکسل استفاده کند. همچنین، یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با توان 45 وات نیز تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

گلکسی اس 25 اولترا با اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.1 به بازار می‌آید و احتمالا تا 7 سال شامل برنامه‌های پشتیبانی نرم‌افزاری خواهد شد. رابط کاربری One UI 7.1، ویژگی‌های هوش مصنوعی قدرتمندی را با خود به همراه خواهد داشت.

نظر شما درباره مشخصات و رندرهای گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا چیست؟ آیا سامسونگ امسال بالاخره یک طراحی متفاوت را ارائه می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر