coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افشاگر معروف، دقت و درستی رندرهای گلکسی S25 و S25 Ultra را زیر سوال برد

آیس یونیورس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند با انتشار پست‌هایی در ویبو و ایکس مدعی شد رندرهای گلکسی S25 و S25 Ultra که تاکنون منتشر شده، چندان دقیق نیست و با طراحی احتمالی این گوشی‌ها فاصله دارد.

چند روزی‌است که تصاویری از رندرهای گوشی‌های سری گلکسی اس 25 منتشر می‌شود؛ رندرهایی که شباهت زیادی به گوشی‌های نسل قبلی، یعنی سری گلکسی اس 24 دارند. اما به گزارش gizmochina، آیس‌ یونیورس (Ice Universe) دست به افشاگری زده و با مقایسه رندرهای فایل CAD گلکسی اس 24 پلاس، اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیاتی از رندرهای گلکسی S25 و S25 Ultra که توسط آیس‌یونیورس فاش شد

بنا بر گفته‌های این افشاگر، فایل‌های CAD گلکسی اس 24 پلاس عمدتا ابعاد گوشی و چیدمان مولفه‌های پایه‌ای را نشان می‌دهد؛ اما جزئیات طراحی و المان‌های آن مثل حاشیه‌ها، نمایشگر و قسمت گوشی (earpiece) در این فایل‌ها دیده نمی‌شود.

رندرهای فایل CAD گلکسی اس 24 پلاس

گوشی گلکسی اس 24 پلاس در این فایل‌ها از نمای جلو دیده می‌شود، اما هیچ اشاره‌ای به مواردی مثل حاشیه‌های نمایشگر نشده است. در این فایل‌های CAD می‌توان جایگاه قرار گرفتن دوربین‌ها را هم مشاهده کرد، اما جزئیات مربوط به تکسچر پنل و جزیره دوربین قابل مشاهده نیست.

ماجرای جالبی که آیس‌ یونیورس آن را افشا کرده،‌ از اینجا آغاز می‌شود که رندرهای گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس 25 از همین فایل‌های CAD الهام گرفته‌ و توسط منابع آگاه در اختیار OnLeaks قرار گرفته‌اند. این در حالی است که این فایل‌ها، طرحی تقریبی و حدودی از نمای کلی گوشی‌ها را ارائه می‌کنند و جزئیاتی مثل حاشیه‌ها، رنگبندی و عناصر ظریف طرح نهایی در آنها دیده نمی‌شود.

آیس ‌یونیورس اشاره کرده OnLeaks که یکی دیگر از افشاگران معروف این حوزه است، از اطلاعات مدل‌های قبلی سامسونگ استفاده کرده و طراحی گوشی‌های جدید را تخمین زده است. این افشاگر به رندرهای گلکسی اس 25 اولترا که توسط وبسایت Android Headlines و OnLeaks منتشر شده، اشاره کرد و گفت در این رندرها، طراحی حلقه دوربین از گلکسی زد فولد 6 گرفته شده و احتمالا، شباهتی به طراحی نهایی گوشی گلکسی اس 25 اولترا نخواهد داشت. او همچنین گفته‌ است که جزئیاتی مثل محل قرارگیری نوار آنتن و رنگبندی گوشی‌ها نیز بر اساس حدس و گمان هستند.

آیس یونیورس برای نشان دادن اختلافات، تصاویری از نسخه‌های اصلاح‌شده‌ی رندرهای گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 اولترا را به اشتراک گذاشت. او با اشتراک‌گذاری تصویری از گلکسی اس 25 اولترا نوشت: این نسخه‌ای است که در آن، برخی جزئیات را براساس رندر OnLeaks اصلاح کردم. (تصویر پایین)

رندرهای گلکسی اس 25 اولترا

طراحی اصلاح‌شده‌ی آیس یونیورس شامل حلقه‌های ساده‌تر دوربین، حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر و قسمت گوشی (earpiece) بسیار کوچک می‌شود؛ جزئیاتی که در رندرهای قبلی به چشم نمی‌خوردند.

این افشاگر با انتشار پستی دیگر، تصویری از رندر گلکسی اس 25 را به اشتراک گذاشت و نوشت: حاشیه‌های نمایشگر در گلکسی اس 25 واقعی، در عکس سمت راست به تصویر کشیده شده و عکس سمت چپی، اشتباه است. (تصویر پایین)

رندر گلکسی اس 25

نظر شما درباره طراحی گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا چیست؟ آیا طرح نهایی سامسونگ به ادعای آیس یونیورس شبیه خواهد بود یا OnLeaks؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر