coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا منتشر شد؛ پرچمدار جدید باریکتر و سبکتر می‌شود

حالا که آیفون 16 معرفی شده، افشاگران حوزه تکنولوژی تمرکز خود را روی پرچمداران بعدی سامسونگ گذاشته‌اند. به‌تازگی عکسی از رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده که طراحی باریک، سبک و منحنی‌تر این گوشی را نشان می‌دهد.

آیس یونیورس در دو روز گذشته چند رندر از گوشی‌های گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا منتشر کرد. در خبر اول،‌ او مدعی شد که رندرهای قبلی که توسط OnLeaks منتشر شده، دقیق نیستند و بعد از آن، طراحی‌های خودش را به اشتراک گذاشت. روز گذشته نیز رندر گلکسی اس 25 و اس 25 اولترا را در کنار هم منتشر کرد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش phonearena، این افشاگر معروف امروز هم عکس‌های دیگری را منتشر کرده که رندر جدید گلکسی S25 Ultra هستند.

رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا

اگر کمی به عکس‌های زیر دقت کنید، متوجه می‌شوید که گوشه‌ها در این گوشی دایره‌ای‌تر هستند که ممکن است برخی افراد را نا امید کند. شخصا طراحی مستطیلی قبلی با گوشه‌های تیز را بیشتر دوست داشتم. با این حال، طراحی جدید هم زیباست و کاملا شیک و ظریف به نظر می‌رسد.

رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا
رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا

آیس یونیورس با انتشار این عکس در ایکس نوشت: گلکسی اس 24 اولترا در مقابل گلکسی اس 25 اولترا. گلکسی اس 25 اولترا فریم میانی فلزی سنگین و قطور را ندارد که باعث شده طراحی باریک‌تر و سب‌ک‌تری داشته باشد.

رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا

پیش از این در شایعاتی شنیده بودیم که ممکن است پرچمدار بعدی سامسونگ طراحی باریک و سبکتری داشته باشد. بنابراین، اگر رندرهای جدید گلکسی اس 25 اولترا دقیق باشند، می‌توان گفت که سامسونگ موفق شده با حذف فریم فلزی میانی، گوشی پرچمدار S25 Ultra را باریک‌تر کند. این طراحی ممکن است به کاهش وزن گوشی هم منجر شود.

حتی اگر گلکسی اس 25 اولترا بزرگ‌تر یا هم‌اندازه‌ی مدل‌های قبلی باشد، به‌دلیل حذف فریم سنگین میانی و گوشه‌های منحنی، ظاهری کوچک‌تر و جمع‌وجورتر خواهد داشت.

انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون به غیر از طراحی باریک و سبک، از تراشه‌ای قدرتمند برخوردار شود. همچنین، دوربین‌ها نیز پیشرفته‌تر می‌شوند و قابلیت‌های جدیدی به هوش مصنوعی Galaxy AI اضافه می‌شود. علاوه‌براین، امیدوارم سامسونگ ماندگاری و سرعت شارژ را نیز ارتقاء دهد. نظر شما چیست؟ شما چه انتظاری از پرچمدار جدید سامسونگ دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت گوشی امروز ؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر