coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی K80 و K80 Pro در پلتفرم چینی رادیو ظاهر شدند + مشخصات احتمالی

گوشی‌های ردمی K80 و K80 Pro از مدل‌های رده‌بالای شیائومی هستند که احتمالا در ماه نوامبر رونمایی می‌شوند. این گوشی‌ها تاکنون برخی مسیرهای لازم که باید قبل از رونمایی رسمی طی شود را پشت سر گذاشته‌اند و حالا نوبت به گواهی رادیو رسیده است.

به گزارش gizmochina، همین تاییدیه نشان می‌دهد که احتمالا به تاریخ رونمایی ردمی K80 و K80 Pro نزدیک هستیم.

راهنمای خرید تکراتو

گواهی رادیو برای گوشی‌های ردمی K80 و K80 Pro صادر شد

گوشی‌های جدید شیائومی با شماره مدل 24122RKC7C و 24117RK2CC در پلتفرم چینی رادیو ظاهر شدند. این شماره مدل‌ها که پیش از این در پایگاه داده‌ی IMEI دیده شده بودند، احتمالا مربوط به گوش‌های ردمی کا 80 و کا 80 پرو هستند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گوشی ردمی K80 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شود؛ اما برای نسخه رده‌بالاتر پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه به پنل نمایشگر OLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شوند. ظرفیت باتری ردمی K80 و K80 Pro احتمالا 6500 میلی‌آمپر ساعت است و از توان شارژ 120 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی K80 Pro به ویژگی سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز خواهد شد؛ اما برای نسخه استاندارد ردمی K80، سنسور اثر انگشت اپتیکال در نظر گرفته شده است. همچنین گفته شده که در تنظیمات دوربین پشتی ردمی کا 80 پرو از لنز اصلی 50 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید و یک دوربین 50 مگاپیکسل تله فوتو با زوم 3x استفاده می‌شود.

این گوشی‌های ردمی در بازار چین با گوشی‌‌های وان پلاس Ace 5 و Ace 5 Pro رقابت می‌کنند. این مدل‌های وان پلاس نیز به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و 8 نسل 4 برخوردار می‌شوند.

برخی شایعات به این نکته اشاره کرده‌اند که ردمی K80 پرو احتمالا فقط در چین عرضه می‌شود؛ اما ردمی K70 ری‌برند می‌شود و به‌عنوان گوشی پوکو F7 Pro به بازار می‌آید.

نظر شما درباره گوشی‌های ردمی سری K چیست؟ آیا تجربه استفاده از این مدل‌ها را داشتید؟ دیدگاه خود را در بخش کمنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذراید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر