coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو و پوکو ایکس 7 در پلتفرم هندی خودنمایی کردند [+ مشخصات احتمالی]

دو گوشی ردمی نوت 14 پرو و پوکو ایکس 7 در پلتفرم صدور گواهی هندی BIS ظاهر شده‌اند. این واقعه از نزدیک بودن زمان عرضه هر دو دستگاه خبر می‌دهد.

برند Redmi خود تایید کرده است که سری جدید Redmi Note 14 در اواخر ماه جاری در چین رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های ردمی شامل سه مدل با نام‌های Redmi Note 14 ،Redmi Note 14 Pro و Redmi Note 14 Pro Plus باشد. پیش‌بینی می‌شود که پس از عرضه اولیه در چین، این مجموعه به بازارهای جهانی و هند نیز راه پیدا کند.

راهنمای خرید تکراتو

اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، دو گوشی ردمی Note 14 Pro و پوکو X7 در پلتفرم صدور گواهی BIS هند ظاهر شده‌اند و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره دارد.

مشخصات ردمی نوت 14 پرو

بر اساس اطلاعات موجود در گواهی BIS، ردمی نوت 14 Pro با شماره‌ مدل‌های 24094RAD4I و 24090RA29I و Poco X7 با شماره مدل 24095PCADI به بازار عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 14 پرو
گواهی BIS ردمی نوت 14 پرو و پوکو ایکس 7

گزارش‌ها حاکی از آن است که Redmi Note 14 Pro 5G اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام خواهد بود. این پردازنده در اوایل سال جاری معرفی شد و عملکرد CPU و GPU آن نسبت به نسل قبلی به ترتیب 20 درصد و 40 درصد بهتر شده است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش آمولد با وضوح 1.5K خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه جهانی این گوشی با ماژول دوربین سه‌گانه به همراه لنز تله‌ فوتو به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر مدل پرو، انتظار می‌رود که مدل پایه این سری یعنی ردمی نوت 14 فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک و مدل دیگر یعنی ردمی نوت 14 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی 7350 مدیاتک وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی ردمی نوت 14 پرو و پوکو ایکس 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر