coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گورمن: چهار مک بوک جدید با پردازنده M4 ماه آینده عرضه می‌شوند

بر اساس گفته‌های کارشناس داخلی اپل، مارک گورمن، چهار مک بوک جدید با پردازنده M4 اپل در راه هستند. این چهار مدل در ماه آینده وارد بازار خواهند شد.

پس از معرفی سری آیفون 16، اپل، تمرکز خود را بر روی خط تولید مک گذاشته و شایعه شده که در حال کار بر روی محصولات جدیدی برای عرضه در رویداد ماه اکتبر است. این در حالی است که رویداد ماه سپتامبر، به شدت بر اکوسیستم رو به رشد اپل و پیشرفت‌های هوش مصنوعی با هوش اپل (Apple Intelligence) تأکید داشت و جای اعلامیه‌های مک و آی‌پد به‌طور آشکاری خالی بود.

راهنمای خرید تکراتو

چهار مک بوک جدید با پردازنده M4 اپل در راه هستند

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین بر اساس گفته‌های مارک گورمن، کارشناس داخلی صنعت موبایل، پیش‌بینی می‌شود که رویداد ماه اکتبر حول محور مک‌های مجهز به تراشه M4 اپل باشد. این ادعا، نوید بخش یک جهش عملکرد نسبت به نسل فعلی مک‌ها با تراشه M3 است. انتظار می‌رود که این ترکیب شامل موارد زیر باشد:

مک بوک جدید با پردازنده M4

  • J604: مک بوک پرو 14 اینچی ارزان قیمت با تراشه M4 اپل.
  • J614 و J616: مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی پیشرفته با دو سطح حرفه‌ای از تراشه M4 اپل.
  • J623: آی مک جدید با تراشه M4 اپل.
  • J773: مک مینی کوچک با تراشه‌های M4 و M4 Pro اپل.

علاوه بر این، مارک گورمن در اظهارات خود عنوان کرده که اکثر این دستگاه‌ها هم اکنون در حال تولید و ارسال از کارخانه بوده و برای عرضه به بازار کاملا آماده هستند؛ به استثنای برخی از مک‌بوک‌های پیشرفته‌ و مک مینی با تراشه M4 پرو اپل.

همچنین گورمن گفته است که اپل به احتمال زیاد منتظر می‌ماند تا همه مک‌های جدید خود را به طور هم‌زمان وارد بازار کند. انتظار می‌رود که مک بوک ایرهای جدید اپل با تراشه M4 (مدل‌های J713 و J715) در سه ماهه اول سال 2025 و مک استودیو جدید (J575) نیز تا اواسط سال 2025 به بازار عرضه شوند. مک بوک پرو (J704) هم تا پیش از پایان سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اینکه تا آینده نزدیک خبری از M4 MacBook Air نیست، ممکن است که برای برخی از کاربران اذیت‌کننده باشد؛ چرا که این دستگاه با طراحی بدون فن، یک انتخاب محبوب و پرطرفدار در میان کاربران است.

حرکت اپل به سمت تراشه‌های سیلیکونی داخلی، به ‌طور قابل ‌توجهی باعث بهبود خدمات کامپیوتری آن شده است. کامپیوترهای اپل که زمانی به دلیل قیمت‌ بالا مورد تمسخر قرار می‌گرفتند، اکنون، به رقبای سرسختی در بازار تبدیل شده‌اند. همچنین، تمرکز اپل روی هوش مصنوعی در این دسکتاپ‌ها، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به پیشرفت‌ روزافزون است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره چهار مک بوک جدید با پردازنده M4 اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر