coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح مفهومی گلکسی اس 25 اولترا جزئیاتی از ویژگی‌های ظاهری را به نمایش گذاشت [+ویدیو]

بعد از سری آیفون 16، نوبت به گوشی‌های سری گلکسی اس 25 رسیده و حالا تمرکز بازار روی این مدل‌های پرچمدار است. اخیرا تصاویری از طرح مفهومی گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده که حاشیه‌های باریک و گوشه‌های منحنی این گوشی را نمایش می‌دهند.

بدون شک، مهم‌ترین مدل از سری S25، گوشی گلکسی اس 25 اولترا است و شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ تغییراتی را در طراحی این گوشی در نظر گرفته است. پیش از این رندرهای گلکسی اس 25 اولترا و همچنین تصویری از رندر این گوشی را در کنار گلکسی اس 24 اولترا دیده بودیم. ولی حالا، طرح مفهومی گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

طرح مفهومی گلکسی اس 25 اولترا چه جزئیاتی را نمایش می‌دهد؟

این کانسپت گلکسی اس 25 اولترا توسط Technizo Concept طراحی و منتشر شده است. این تصاویر، زیباترین جلوه از این گوشی پرچمدار سامسونگ را به ما ارائه می‌دهند؛ اما لزوما به این معنی نیست که تمامی جزئیات آن شبیه به طرح نهایی و رسمی گلکسی S25 Ultra خواهد بود. در این رندر می‌بینیم که گوشه‌های دستگاه کمی خمیده‌تر از نسل قبلی هستند. طراحی گوشه‌های منحنی یکی از مهمترین شایعاتی است که درباره این گوشی هوشمند منتشر شده و اکثر منابع، از جمله phonearena اعلام کرده‌اند که سامسونگ لبه‌های تیز و زاویه‌دار را با گوشه‌هایی که کمی انحنا دارند، جایگزین خواهد کرد. این رندرهای جدید گلکسی اس 25 اولترا همچنین به حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر اشاره می‌کنند.

تغییراتی در لبه گوشی‌ها هم ایجاد شده. البته در این طرح مفهومی، فریم‌ها به‌صورت تحت طراحی شده‌اند؛ اما با توجه به رندرهایی که اخیرا توسط آیس یونیورس منتشر شده، احتمالا فریم گوشی کمی خمیده است. این طراحی باعث می‌شود که گوشی ظاهری ظریف‌تر و باریک‌تر داشته باشد و به همین دلیل، کار کردن با گوشی راحت‌تر خواهد بود.

طرح مفهومی گلکسی اس 25 اولترا که توسط Technizo Concept منتشر شده نشان می‌دهد که چیدمان دوربین‌ها در پنل پشتی مشابه گلکسی اس 24 اولترا است. اما آیس یونیورس گزارش کرده که طراحی واقعی جزیره دوربین هنوز مشخص نیست.

درست است که این کانسپت گلکسی S25 Ultra به‌زیبایی طراحی شده و ظاهری شیک را نمایش می‌دهد، اما به احتمال خیلی زیاد، تفاوت‌های زیادی با طرح نهایی گوشی خواهد داشت. به هر حال، باید تا زمان معرفی رسمی گوشی منتظر بمانیم و در این مدت، با همین طرح‌ها و رندرها سرگرم شویم. نظر شما درباره طرح مفهومی گلکسی S25 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبل کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر