coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بیانیه مستربلیط پس از تعلیق به علت گران فروشی [+ عکس]

بیانیه مستربلیط پس از تعلیق به علت گران فروشی پعد از دو هفته خاموشی منتشر شد. این استارتاپ می‌گوید که نقشی در تعیین قیمت ندارد.

سازمان هواپیمایی کشوری، چند روز پیش از تعلیق سایت مستربلیت به دلیل گرن‌فروشی خبر داد تا بدین‌وسیله فعالیت یکی از برترین پلتفرم‌های خرید بلیط و رزور هتل و اقامتگاه در کشور در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. البته مستربلط تنها استارتاپ فروش بلیط در کشور نیست که به اتهاماتی همچون گران‌فروشی دچار شده است.

راهنمای خرید تکراتو

سازمان هواپیمایی تاکنون چندین شرکت فروش بلیط ، به خصوص بلیت هواپیما را به دلیل گران‌فروشی یا مسائل دیگر گزیده است. به عنون مثال 4 روز پیش فعالیت سایت فلایتیو نیز به دلیل گران‌فروشی تعلیق شد. پس از آن بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط بین‌الملل فلایتیو، منتشر و گفته شد که خطا سهوی بوده و قصد گران‌فروشی نداشته‌ایم.

10 روز از ممنوعیت فروش بلیط هواپیما داخلی در سایت و اپلیکیشن مستربلیط می‌گذرد. حال امروز بیانیه مستربلیط پس از تعلیق به علت گران فروشی منتشر شده که می‌گوید قیمت‌ها را ما تعیین نکرده‌ایم.

بیانیه مستربلیط پس از تعلیق به علت گران فروشی

مستربلیط در بیانیه خود، متن زیر را منتشر کرده است:

«مستربلیط از 10 روز گذشته، با دستور سازمان هواپیمایی کشوری و به اتهام گرانفروشی، نمایش و فروش تمام بلیط‌های هواپیما را از طریق پلتفرم خود متوقف کرده است. این در حالی است که این پلتفرم صرفاً سکوی عرضه و ارائه‌ بلیط تامین‌کنندگان معتبر است و خود تعیین‌کننده قیمت‌ بلیط نیست.

محدودیت ایجاد شده بر مستربلیط تاکنون ضرر و زیان قابل توجهی بر این پلتفرم تحمیل کرده، بیش از ۵۰ تأمین‌کننده را درگیر کرده و برای ده‌ها هزار کاربر که نیازهای خود را از طریق پلتفرم مستربلیط برطرف می‌کنند مشکلاتی ایجاد کرده است.

به استحضار کاربران، تأمین‌کنندگان و عموم ذی‌نفعان می‌رسانیم پیگیری‌های مستربلیط از مراجع ذی‌ربط تاکنون به رفع تعلیق منتهی نشده است. مستربلیط با ابراز تأسف از این موضوع، به کاربران خود اطمینان می‌دهد حفظ حقوق آنها، از جمله عرضه‌ منصفانه انواع بلیط را پیوسته در دستور کار خود قرار داده و پیگیری برای رفع مشکل از مسیرهای رسمی و قانونی را ادامه خواهد داد.»

بیانیه مستربلیط پس از تعلیق به علت گران فروشی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بیانیه مستربلیط چیست؟ اگر نهاد قیمت‌گذاری به جز مستربلیط وجود دارد، چرا آن نهاد مورد شماتت قرار نمی‌گیرد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر