coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

همکاری ردمی و لامبورگینی تایید شد؛ ردمی کا 80 پرو چمپیون ادیشن در راه است

معاون مدیر کل بخش بازاریابی شیائومی از همکاری ردمی و لامبورگینی خبر داد. پیش از این، نتیجه همکاری این دو شرکت را در تولید گوشی‌های ردمی K70 Pro Championship Edition و ردمی K70 Ultra Championship Edition دیده بودیم.

به گزارش gizmochina، وانگ تنگ توماس، معاون مدیر بخش بازاریابی شیائومی چین و مدیر کل برند برند ردمی به‌تازگی در رویداد Lamborghini Super Trofeo Asia 2024 که در شانگهای چین برگزار شد، از پیشرفت‌های جدید در همکاری ردمی و لامبورگینی خبر داد. او اخیرا در یک رویداد لامبورگینی در شانگهای شرکت کرد که در این رویداد، تصویری از برند Redmi برای اولین بار روی ماشین مسابقه لامبورگینی دیده می‌شد.

راهنمای خرید تکراتو

نتیجه همکاری ردمی و لامبورگینی چه خواهد بود؟

ردمی با انتشار پستی در پلتفرم اجتماعی ویبو، بار دیگر به همکاری خود با لامبورگینی اشاره کرد. به نظر می‌رسد که این دو شرکت، نسخه‌ای ویژه از گوشی‌های ردمی کا 80 پرو و ردمی کا 80 اولترا را به بازار معرفی کنند که شاید مثل نسل قبلی با نام رسمی ردمی K80 Pro Champion Edition و ردمی K80 Ultra Champion Edition معرفی شوند. گوشی‌های این خانواده در ماه نوامبر (مهر تا اوایل آبان) معرفی می‌شوند.

همکاری ردمی و لامبورگی تایید شد
ردمی کا 70 اولترا لامبورگینی ادیشن

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی‌های سری ردمی نوت 14 تا اوخر ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) معرفی می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی به‌زودی از گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی کند. سه گوشی ردمی K80e، ردمی K80 و ردمی K80 Pro نیز در ماه نوامبر رونمایی می‌شوند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی 8400، اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 برخوردار خواهند شد.

روز گذشته گزارش کردیم که گوشی‌های ردمی کا 80 و کا 80 پرو در پلتفرم چینی رادیو دیده شدند که احتمال رونمایی آنها در ماه نوامبر را پر رنگ‌تر می‌کرد. این احتمال وجود دارد که گوشی رمی کا 80 پرو فقط در بازار چین عرضه شود. گوشی‌های ردمی کا 80 ای و ردمی 80 نیز ری‌برند شده و به‌عنوان پوکو X7 Pro و پوکو F7 Pro در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

نظر شما درباره همکاری ردمی و لامبورگینی چیست؟ فکر می‌کنید خروجی این همکاری چه خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر