coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی رول شونده سامسونگ با نمایشگر بزرگ به‌زودی از راه می‌رسد

سال گذشته بود که یکی از افشاگران معروف از توسعه‌ی گوشی رول شونده سامسونگ خبر داد و مدعی شد که این گوشی هوشمند در سال 2025 معرفی می‌شود. تقریبا بعد از یک سال، خبر جدیدی درباره این دستگاه هوشمند منتشر شده است.

به گزارش sammobile، سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده است که احتمالا در سال 2025 معرفی می‌شود. گفته می‌شود این دستگاه هوشمند از یک نمایشگر بزرگ 12.4 اینچی برخوردار می‌شود و یکی از مهم‌ترین رقیبانش، یعنی هواوی میت ایکس تی آلتیمیت را پشت سر می‌گذارد. همانطور که می‌دانید، هواوی به‌تازگی از یک گوشی تاشوی سه‌لایه با نمایشگر 10.2 اینچ رونمایی کرده بود که هنوز هم سر زبان‌ها است.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از گوشی رول شونده سامسونگ می‌دانیم

این احتمال وجود دارد که این دستگاه، همان صفحه نمایش 12.4 اینچی رول‌شونده‌ای باشد که کمپانی سامسونگ دیسپلی در رویداد SID Display Week 2024 رونمایی کرده بود.

گوشی رول شونده سامسونگ
گوشی رول شونده سامسونگ

نکته‌‌ی دیگری که درباره این گوشی هوشمند رول شونده سامسونگ می‌دانیم، این است که احتمالا از دوربین زیر نمایشگر برخوردار می‌شود. اگر این خبر درست باشد، سامسونگ به اولین شرکت جهان تبدیل خواهد شد که یک گوشی هوشمند رول شونده را به بازار معرفی کرده است. (البته اگر در نظر بگیریم که تا آن زمان، هیچ شرکت دیگری از سامسونگ سبقت نمی‌گیرد)

سامسونگ اولین گوشی تاشوی خود، یعنی گلکسی فولد فایوجی را حدود 5 سال قبل، در فوریه سال 2019 رونمایی کرد. از آن زمان، بسیاری از شرکت‌ها نیز مدل‌های تاشوی خود را روانه بازار کردند؛ اما به جرئت می‌توان گفت که سامسونگ هنوز بهترین گوشی‌های تاشو را دارد. برخی شرکت‌های بزرگ از جمله اپل، هنوز نتوانستند گوشی تاشوی قابل توجهی را به بازار ارائه کنند. در همین حین، سامسونگ همچنان در این زمینه پیشتازی می‌کند و می‌خواهد از اولین گوشی رول شونده خود پرده بردارد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ کمتر از یک سال دیگر از این گوشی جدید رونمایی کند و تا آن زمان، قطعا اخبار بیشتری منتشر خواهد شد. نظر شما درباره گوشی رول شونده سامسونگ چیست؟ آیا اصلا بازار به چنین دستگاهی نیاز دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر