coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پزشکیان در اولین نشست خبری : موضوع فیلترینگ در دستور کار است [+ویدئو]

موضوع فیلترینگ چند وقتی است که دوباره به میان آمده. امروز پزشکیان در اولین نشست خبری خود، به این موضوع اشاره کرده و توضیحاتی دراین باره ارائه داده است.

با آغاز دولت چهاردم موضوع فیلترینگ دوباره مطرح شده است. طی روزهای گذشته برخی از مسئولان این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نظرات خود را در این باره اعلام کرده‌اند. روز گذشته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس صراحتا از  رفع فیلترینگ در کشور حمایت کرد.

راهنمای خرید تکراتو

رئیس جمهور در اولین نشست خبری خود به موضوع فیلترینگ که یکی از وعده‌های انتخاباتی‌اش هم بود، اشاره کرده و توضیحاتی در این باره ارائه داده است.

پزشکیان: ما صلح طلب هستیم

پزشکیان با بیان اینکه موضوع فیلترینگ را در دستور کار قرار داده، در این باره توضیح داد:

رفع فیلترینگ در دستور کار است، ان‌شاءالله چارچوب‌هایی که در رابطه با فیلترینگ هست را از بین می‌بریم.

وی افزود: «وزیر ارتباطات هم در این جلسه حضور دارد، باید یک برنامه بنویسند و با شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی جلسه داریم؛ در تلاش هستیم هرچه سریع تر آن را برداریم.»

او در ادامه عنوان کرد: «یک هفته به آمریکا می‌رویم و بعد از آن یک سفر استانی در پیش داریم، باید به آمریکا که می‌رویم از حقوق مردم و از باورهایمان دفاع کنیم. آنان از ما تصویری ساختند که خیال می‌کنند ما جنگ طلب هستیم اما صلح طلب هستیم. آنها با ما کاری می‌کنند مجبور باشیم از خودمان دفاع کنیم و ما سر خم نخواهیم کرد.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر